Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:36:24 GMT

آرامش در سطح شهر اصفهان برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۹۴۴

آرامش در سطح شهر اصفهان برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام سهمیه بندی بنزین در روز جمعه، مردم اصفهان در تجمعاتی آرام، اعتراض خود را به تصمیم ناگهانی دولت اعلام کردند که متاسفانه اغتشاشگران و آشوبگران با هدایت عوامل خارجی بر این اعتراضات آرام سوار شدند.

آشوبگران در روزهای گذشته به بسیاری از امکانات و تاسیسات شهری اصفهان،  متروی اصفهان، اتوبوس‌ها، آتش نشانی و بانک‌ها حمله‌ور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیابان پروین

اکثریت مردم اصفهان از همان ابتدای امر صف خود را اغتشاشگران جدا کرده و با عدم خروج از منزل اعتراض خود به آشوبگران و عوامل فتنه خارجی را از به اغتشاش تجمعات آرام خود نشان دادند.

با دستگیری بسیاری از عوامل فتنه اکنون آرامش به شهر اصفهان بازگشته است و گزارش خبرنگاران مهر از خیابان‌های پروین، شیخ طوسی، رباط، بزرگمهر، میدان لاله و خیابان‌های مرکزی اصفهان حکایت از آرامش در  سطح شهر دارد.

بزرگراه اردستانی

گفتنی است با هوشیاری مردم و عوامل انتظامی خیابان‌های مرکزی اصفهان در روزهای گذشته نیز از اغتشاشات و آشوبگری‌ها به دور بود.

مردم اصفهان که از همان ابتدای امر صف خود را از آشوبگران جدا کرده بودند امیدوارند در روزهای آینده عوامل اصلی این اغتشاشات و آسیب رساندن به اموال عمومی به شکل کامل مشخص و به مردم معرفی شوند.

کد خبر 4775844

منبع: مهر

کلیدواژه: اغتشاش اصفهان آشوبگران بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی بنزین تئاتر کودک و نوجوان قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان برای دومین روز پیاپی پاک است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۶ صبح سه‌شنبه هفتم فروردین با میانگین ۴۴ وضعیت پاک را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۴۴، میدان انقلاب با ۳۲، پارک زمزم با ۴۷، دانشگاه صنعتی با ۲۰، زینبیه با ۳۸، سپاهان‌شهر با ۳۰، خیابان فرشادی با ۲۵، خیابان فیض با ۴۶، بولوار کاوه با ۳۲، کردآباد و خیابان میرزا طاهر با ۳۱ و ولدان با ۲۴ AQI در وضعیت پاک است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۵۷، بزرگراه خرازی با ۹۸ و رهنان با ۵۱ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۳۵ و شاهین‌شهر با ۴۳ AQI در وضعیت پاک و در قهجاورستان با ۵۳ و مبارکه با ۵۲ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله سجزی، زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6062529

دیگر خبرها

  • جاده الفت ناژوان یک‌طرفه شد
  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • خشکی گاوخونی از عوامل خیزش گردو خاک اصفهان
  • کیفیت هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • فیلم | صدای زندگی در گاوخونی پیچید | فلامینگوها به اصفهان بازگشتند
  • هوای اصفهان برای دومین روز پیاپی پاک است