Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@18:00:06 GMT

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در سمت خود ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۹۹۶

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در سمت خود ابقا شد

ایسنا/اردبیل باحکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی کشور، مهران اوچی اردبیلی در سمت خود ابقا شد.

در حکمی که به امضای دکتر حمیدرضا طیبی رسیده آمده است: طی این حکم، بدینوسیله ضمن تشکر از خدمات شایسته جنابعالی به موجب این حکم مجدد  برای دوسال به عنوان رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران در آن واحد و امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد

مهندسان سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با هدف تجهیز و ارتقاء سطح آموزش‌های فنی و تخصصی، دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک را به صورت کاملاً بومی طراحی کرده و نیاز کشور را در تأمین این محصول از خارج مرتفع ساختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در راستای نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظه‌العالی) با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، مهندسان سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با هدف تجهیز و ارتقاء سطح آموزش‌های فنی و تخصصی، دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک را به صورت کاملاً بومی طراحی کرده و نیاز کشور را در تامین این محصول از خارج مرتفع ساختند.

دکتر محسن مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اعلام این خبر گفت: مهندسان این سازمان با طراحی و تولید این دستگاه کمک‌آموزشی که شبیه سازی نمونه خارجی آن با کیفیت و دقت به مراتب بالاتر است، موفق شدند نیاز داخلی را به خصوص در حوزه پژوهش و آموزش تخصصی، مرتفع سازند و از خروج ارز جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به قیمت پایین محصول تولید شده نسبت به نمونه خارجی آن عنوان کرد: قیمت تمام شده‌ این محصول در کشور حدود یک سوم هزینه وارداتی آن، معادل 14 هزار یورو است که رقمی بسیار به صرفه بوده است و از طرفی با تجاری‌سازی محصول در جهاددانشگاهی، ارزش افزوده قابل توجه به واسطه آموزش حاصل می‌شود.

سیستم کشت NGS برای نخستین بار در ایران اجرا شد

رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف خودکفایی در تامین تجهیزات آموزشی و تولید محصول با کیفیت عالی را نشان از توانمندی مهندسان این سازمان دانسته و ادامه داد: عدم امکان دسترسی به تجهیزات آموزشی‌ عملی و فنی مهندسی و قیمت‌های بسیار زیاد خرید این محصولات از شرکت‌های انحصاری خارج از کشور، همچنین توانمندی بالقوه متخصصان در پژوهش و طراحی سیستم‌ها و ساخت مهندسی دستگاه‌ها ما را بر آن داشت تا با بهره‌گیری از توان داخلی، به خودکفایی در این زمینه نائل آییم.

گروه آموزشی اتوماسیون صنعتی مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف از سال 1387 فعالیت خود را در سازمان آغاز نموده و با آموزش‌های تئوری و عملی در حوزه‌های مختلف پنوماتیک، هیدرولیک و... متخصصان بسیاری را در زمینه‌های تخصص فنی تربیت کرده است. دستگاه مذکور نیز با سفارش متخصصان این حوزه و همکاری پژوهشگران سازمان توسط تیم تخصصی مرکز مهندسی ساخت سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، طراحی، پیاده‌سازی و شبیه سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی در موسسات داوری استان اردبیل
  • ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان