Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:01:00 GMT

لیندلوف دوباره مرد سال فوتبال سوئد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۰۵۶

لیندلوف دوباره مرد سال فوتبال سوئد شد

مدافع سوئدی منچستریونایتد برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال کشورش انتخاب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد توانست برای دومین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن سال کشورش را به خود اختصاص دهد. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹، ویکتور لیندلوف مدافع ۲۵ ساله منچستر یونایتد به عنوان مرد سال کشورش انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از او زلاتان ایبراهیموویچ توانسته بود از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ برای ۱۰ سال پیاپی به عنوان مرد سال فوتبال سوئد انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۷ آندریاس گرانکوئیست به عنوان مرد سال سوئد انتخاب شد تا اینکه لیندلوف دو بار پیاپی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به این مهم دست یافت. 

او بعد از انتخاب به عناون بهترین بازیکن سال کشورش گفت: خیلی خوشحالم که این افتخار نصیب من شد برای دومین سال پیاپی این عنوان ارزشمند را به دست بیاورم و این نشان دهنده پیشرفت من بوده و اینکه کارم مورد پسند قرار گرفته است. از حالا به بعد باید تلاش خودم را بیشتر کنم تا بتوانم عملکرد خوب خودم را همراه سوئد و تیم باشگاهی خود ادامه دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویکتور لیندلوف تیم ملی فوتبال سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند

به گزارش ورزش سه هر چند هنوز برنامه رسمی لیگ برتر در هفته های پایانی اعلام نشده اما طبق اعلام سهیل مهدی مسوول کمیته برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ برتر یازدهم خردادماه به پایان خواهد رسید. 

با این حساب با در نظر گرفتن اینکه مسابقات یورو 2024 از تاریخ 24 خردادماه در آلمان آغاز می شود و تیم ملی گرجستان یکی از 24 تیم حاضر در این رقابت هاست شاید گولسیانی در تعامل بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال گرجستان تا بازی هفته سی ام در خدمت باشگاهش بماند و با توجه به نیاز سرخ ها به او برای تیم باشگاهی خود به میدان برود. 

این مساله با توجه به اینکه گولسیانی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی گرجستان به حساب نمی آید محتمل به نظر می رسد ضمن اینکه اصلا این احتمال وجود دارد که نام او در فهرست نهایی تیم ملی کشورش برای یورو قرار نگیرد که اینطوری خیال پرسپولیس راحت تر خواهد شد. 

به هر حال اگر گولسیانی برای یورو به تیم ملی کشورش دعوت شود اما با تعامل تا روز پایانی فصل که حدود دو هفته با شروع جام ملت‌های اروپا فاصله دارد، پرسپولیس را همراهی کند در صورت صعود سرخ ها به مراحل پایانی جام حذفی تنها در دیدارهای مراحل نیمه نهایی و احتمالا فینال این رقابت ها که هفته آخر خرداد برگزار می شود در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • سزار سوتو گرادو به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)