Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@10:48:51 GMT

گزینه‌های جانشینی پوچتینو در تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۱۱۵

گزینه‌های جانشینی پوچتینو در تاتنهام

سرمربی جوان تیم فوتبال آر.ب لایپزیگ گزینه جانشینی مسئول فنی آرژانتینی تاتنهام است.

به گزارش مشرق،‌ در هفته‌های اخیر بحث خروج «مائوریسیو پوچتینو» در تیم قدیمی شهر لندن جدی‌ شده است. بعد از آنکه هاتسپر در چند مسابقه نتیجه مطلوب را نگرفت،‌ از گوشه و کنار شنیده شد مربی آرژانتینی انگیزه چندانی برای ادامه کار در این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حال شایعه حضور احتمالی وی در یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و حتی بایرن مونیخ نیز به گوش رسید.

بیشتر بخوانید:

پوچتینو نزدیک درب خروجی تاتنهام

در همین ارتباط روزنام دیلی‌استار گزارش کرد مسئولان هاتسپر به تکاپو افتاده و برای دوران بعد از این مربی در حال برنامه‌ریزی هستند.

مطابق نوشته این نشریه یولیان ناگلس‌مان،‌پدیده مربیگری ژرمن‌ها و مسئول فنی کنونی آر.ب لایپزیگ،‌گزینه شماره یک است.

این مربی 32 ساله در تیم‌ آلمانی و همچنین هوفن‌هایم عملکرد درخشانی داشت  تا جایی که نظر مدیران تصمیم‌گیرنده تاتنهام را به خود جلب کرده است.

البته اگر این چهره که در سال 2017 بهترین مربی فوتبال آلمان شد،‌زمام امور هاتسپر را برعهده نگیرد،‌ یک مربی خارجی کاملا باتجربه، گزینه مورد نظر خواهد بود.

زیرا دیلی‌میل در این مورد خبر داد در این حالت تیم لیگ برتری علاقمند به همکاری با کارلو آنچلوتی‌، سرمربی کنونی ناپولی و مربی پیشین بایرن مونیخ،‌پاری‌سن‌ژرمن،‌رئال مادرید ، چلسی،‌آ.ث‌میلان و یوونتوس خواهد بود.

پوچتینو که سال گذشته تیمش را به فینال لیگ اروپا رساند،‌ در گذشته اسپانیول و ساوت‌همپتون را هدایت کرد و از سال 2014 به عنوان مسئول فنی تیم انگلیسی کار می‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال سرمربی پوچتینو تاتنهام لیگ جزیره گزینه ها جانشینی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب موقت یک داروخانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در بازرسی‌ کارشناسان از یکی از داروخانه‌های تحت پوشش این دانشگاه با توجه به حضور نداشتن مسئول فنی داروخانه و با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر الزام حضور مسئول فنی در زمان ارائه خدمت دارویی ، با هماهنگی مرجع قضایی، داروخانه تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف وضعیت حضور مسئول فنی تعطیل و پرونده داروخانه به مرجع قضایی ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • گری کیهیل: چلسیٍ پوچتینو به مرور زمان پیشرفت خواهد کرد؛ این تیم به صبر نیاز دارد
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • مسئول حزب‌الله از دستیابی به موشک‌های جدید خبر داد