Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل،  سامسونگ مشغول توسعه چند حالت جدید برای دوربین هایی است که در آینده در موبایل ها به کار می رود. 

محققان فناوری مشغول تحلیل کدی داخل دستگاه های سامسونگ هستند که به گفته آنان نشان دهنده چند حالت جدید در دوربین مانند «نمای کارگردان» (Director s View) است که به کاربران اجازه می دهد از لنزهای مختلف در موبایل هایشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این حالت ها به کاربر اجازه می دهد تا هنگام ثبت فیلم، روی سوژه خود تمرکز کنند. 

کارشناسان وب سایت XDA معتقدند این ویژگی مانند قابلیت Filmic Pro در آیفون ۱۱ عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد همزمان از دو دوربین متفاوت استفاده کنند.

همچنین کارشناسان این وب سایت نشانه هایی از حالت Night Hyperlapse را ردیابی کرده اند که البته اطلاعات زیادی درباره آن وجود نداشت اما احتمالا  کاربران می توانند با استفاده از Hyperlapse فعلی، ویدئوهای تایم لپس در محیط های کم نور ثبت کنند.

علاوه بر آن این ویژگی احتمالا دارای حالتSingle Take Photo است که به کاربران اجازه می دهد به کاربران امکان می‌دهد دوربین را از یک طرف به طرف دیگر بکشند و در همان حال دوربین چندین عکس و فیلم کوتاه ثبت می‌کند.

ویژگی دیگری که این سایت از آن نام برد «فیلتر مرسوم»(Custom Filter) است که کاربران را قادر می‌سازد تصویری را که دوست دارند از گالری انتخاب کرده و سپس آن را به عنوان فیلتر استفاده کنند.

کد خبر 4776150 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ موبایل دوربین نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری نانو شرکت دانش بنیان موبایل جایزه مصطفی ص فناوری فضایی امنیت اطلاعات شبکه ملی اطلاعات هوش مصنوعی گوگل ناسا تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گجت پوشیدنی جدید خود در تابستان است و هوش مصنوعی احتمالاً نقش اصلی را در شکل‌دهی به تجربه‌ی کاربران خواهد داشت.

دکتر هان پاک، رئیس تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً در جلسه‌ای با اعضای مشاوره‌ی پزشکی و گروه تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت، درباره‌ی نقش هوش مصنوعی گجت‌های پوشیدنی در بهبود وضع سلامتی کاربران هم‌اندیشی کرد.

میونگ جین چونگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های طولانی‌مدت جمع‌آوری شده از گلکسی رینگ یا ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانند برای درک بهتر وضع جسمانی و تاریخچه‌ی بیماری کاربر مفید باشند. او اعتقاد دارد که آینده‌ی هوش مصنوعی این است که اطلاعات گسترده‌ای را از زندگی روزمره‌ی فرد استخراج کند و بینش عمیقی از سلامت او ارائه دهد.

دکتر مایکل بلوم، فوق تخصص قلب و عروق، اعلام کرد که مانیتورینگ مداوم می‌تواند ابزار مهمی در شناسایی زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌های احتمالی باشد. فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی مسائلی با خطر بالا هستند که می‌توانند از طریق مداخلات نسبتاً ساده مدیریت شوند.

دکتر بلوم می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مشکلات پایه‌ای را که ممکن است به بیماری‌های حاد منجر شوند، بهتر مورد بررسی قرار دهند و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به توصیه‌های عملی و قابل اجرا تبدیل کند.

دکتر دیوید کلوناف، رئیس مؤسسه‌ی تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی میلز-پنینسیولا، گفت که مانیتورینگ گلوکز برای مدیریت دیابت و برای افرادی که دیابت ندارند، اما می‌خواهند به سبک زندگی سالم‌تری روی بیاورند، رایج‌تر شده است. ترکیب ابزار‌های پوشیدنی و هوش مصنوعی می‌تواند درک دقیق‌تری از سلامت متابولیکی ارائه دهد و فرصت‌هایی برای بهبود کلی سلامت و ورزش را فراهم کند.

مشخص نیست که گلکسی واچ ۷ یا حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ چه امکاناتی ارائه خواهند داد، اما این مصاحبه‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ امکانات سلامتی‌محور مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به دستگاه‌های پوشیدنی خود وارد خواهد کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است