Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات نورپردازی و زیباسازی خیابان میرزای شیرازی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای اجرای عملیات نورپردازی و زیباسازی خیابان میرزای شیرازی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص محرومیت‌زدایی در منطقه ۱۰ تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در محله‌های محروم این منطقه یکی از رویکردهایی است که از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: در همین ارتباط، مجموعه فرهنگی حصه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است که امیدواریم دهه فجر امسال این پروژه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه خیابان هفت تیر و مصلی دو پروژه تکمیل شده‌ای است که در آینده نزدیک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده که ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهبازی عنوان کرد: اجرا شدن پروژه خیابان مصلی به منظور روان‌سازی ترافیک این نقطه از شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های پیاده‌روسازی در سطح منطقه ۱۰، تصریح کرد: امسال پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین، صباحی و ضلع شمالی میدان قدس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می‌شود همچنین در راستای مناسب‌سازی تردد شهروندان، پیاده‌روسازی خیابان‌های حکیم اسدی، امامزاده ابراهیم، شهید حیدری، شهروند، میرزا نصیر و شهید حسین صفوی‌نژاد انجام شده است. او با اشاره به اینکه برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در خصوص پیاده‌روسازی این منطقه گفت: در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای پیاده‌روسازی خیابان معلم واقع در خیابان حکیم شفاهی دوم پیش‌بینی خواهد شد.

شهبازی از افتتاح و بهره‌برداری پروژه مشارکتی زمین‌های ورزشی روباز در پارک تمدن حاشیه اتوبان آقابابایی خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه کلکتور «انتقال آب» شرقی‌غربی و مخازن پیش‌بینی شده آن، نزدیک به چهار میلیارد تومان هزینه شده و اجرا شدن این پروژه در توسعه و نگهداری فضای سبز این منطقه بسیار مؤثر است.

کد خبر 396477

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 10 اصفهان شهروند شهر پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در اولین جلسه کمیته فنی در سال جدید که با حضور معاونان برگزار شد گفت: اکنون فصل مناقصه است و معاونت‌ها تمام سعی خود را بر روی برگزاری به موقع مناقصات گذاشته و در خصوص اعتبارات برنامه‌ریزی واقع‌بینانه انجام دهند تا سال ۱۴۰۳ با یک شروع خوب آغاز شود.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید معاونت‌ها، ادارات و دفاتر فنی با هماهنگی کامل پیش بروند تا قراردادها برای مناقصه سریع ارسال و کار شروع شود.

صباغ با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت تاکید کرد: عملکرد هر معاونت در اردیبهشت ماه بر اساس اعتبار و تعداد مناقصه برگزار شده بررسی می‌شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به وضعیت جوی و جغرافیایی منطقه یک خاطر نشان کرد: بیشترین حجم کار در ۶، ۷ ماه اول سال متمرکز است تا با شرایط مساعد جوی کارها سریع پیش برود و تعریف قراردادها، مناقصه و عقد قرار دادها به نتیجه برسد.

صباغ تاکید سال جدید را برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: اعتبارات اخذ شده با برنامه‌ریزی دقیق به نتیجه خواهد رسید تا هر ماه شاهد اتمام و بهره برداری پروژه‌ها در معاونت‌های مختلف باشیم.

شهردار منطقه یک افزود: پروژه‌های نگهداشت حجم بالایی از فعالیت مناطق را به خود اختصاص داده که باید در کنار پروژه‌های ابنیه، آنها را نیز به خوبی پیش ببریم.

کد خبر 6079654

دیگر خبرها

  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • جشن سپاس از اجرای عملیات وعده صادق رزمندگان سپاه پاسداران در ایلام
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد