Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوراهای اسلامی شهر و روستا سیستان و بلوچستان در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه‌شنبه به ایرنا ارسال شده، اعلام کردند: ایران اسلامی در تاریخ، روزهای تلخ و شیرین بسیاری را سپری کرده اما آنچه که کیان این سرزمین کلان را حفظ کرده، وحدت و همگرایی مستمری است که برای تمامی آزادیخواهان جهان الگویی اثربخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: استان سیستان و بلوچستان که وسیع‌ترین جامعه روستایی کشور را دارد، همواره صحنه‌ای ارزشمند از پایداری و ایثار و امید اجتماعی را به نمایش گذاشته و مردم این دیار کهن در سخت‌ترین روزها نیز دست از عشق ورزیدن به وطن برنداشتند.

این بیانیه می‌افزاید: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چون چراغ روشنی، موجب هدایت مردم به مسیر درست است و خوشبختانه مردم شریف ایران از جمله سیستان و بلوچستان این مسیر ارزشمند را انتخاب کرده‌اند و راهشان از آشوبگران فریب‌خورده جداست و هیچگاه آرامش و امنیت کشور را فدای مطامع دشمنان قسم خورده ایران نمی‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این استان تقویت امید اجتماعی است که تجلی مهم آن را در شوراهای منسجم شهر و روستا می‌توان دید، چراکه در عین سختی‌هایی که در پی جبرهای اقتصادی تحمیلی دشمنان بر وطن عزیزمان ایران، الگوی اثربخشی برای تقویت اقتصاد مقاومتی در سطح کشور مبدل گشته است.

در پایان این بیانیه آمده است: ما منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان ضمن نصب‌العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و توصیه به مردم در جهت صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از تعرض، ناامنی و برهم زدن آرامش و امنیت ملت، آمادگی خود را در جهت مقابله با اقلیت اغتشاشگر و سرسپرده دشمنان ملت اعلام و در این راه از هرگونه همکاری و مجاهدت فروگذار نخواهیم کرد.

برچسب‌ها شورای شهر سیستان و بلوچستان روستائیان سهمیه بندی بنزین زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر سیستان و بلوچستان روستائیان سهمیه بندی بنزین زاهدان شورای شهر سیستان و بلوچستان روستائیان سهمیه بندی بنزین زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: امروز سه شنبه در ۱۹ شهرستان استان بارندگی داشتیم که بیشترین آن با ۱۲۰ میلیمتر مربوط به شهرستان زرآباد است.

مجید محبی عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی از صبح امروز شاهد بارش باران در ۱۹ شهرستان استان هستیم که براثر این بارندگی ها ۶ مسیر فرعیفنوج- کتیج، قصرقند- نیکشهر، شاهان- زرآباد، بمپور - دلگان و بمپور- بهشت آباد در جنوب استان مسدود شده است.

وی ادامه داد: همچنین براثر طغیان رودخانه کاجو در جنوب این استان راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصرقند نیز مسدود شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بارش های رگباری در استان به ویژه مناطق جنوبی استان مدارس ۹ شهرستان غیرحضوری شد.

محبی ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها تا فردا چهارشنبه به فرمانداران و ستاد بحران شهرستانی اختیار داده شده است مدارس را بنا به شرایط جوی حاکم در منطقه غیر حضوری کنند.

وی گفت: تاکنون خسارت جانی و حادثه ای ناشی از بارندگی و بروز طغیان رودخانه های محلی گزارش نشده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: نظر به اهمیت موضوع به همراه استاندار موضوعات این حوزه به صورت میدانی در حال رصد است.

وی ادامه داد: در مجموع در چند روز اخیر به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی علاوه بر برگزاری جلسات استانی و شهرستانی ستاد بحران در سیستان و بلوچستان به تمام دستگاه‌های خدمات رسان ابلاغ شده است در آماده باش کامل باشند.

محبی گفت: بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان‌آبها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از اثرات احتمالی این سامانه است.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای ‌امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‌هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند. ‌

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان توصیه کرد: دامداران از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز و افراد از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در استان تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه

دیگر خبرها

  • سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • مجروح شدن ۱۲ نفر بر اثر حمله سه سگ گرگ در جنوب سیستان و بلوچستان