Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:10:38 GMT

کشف 300 راس دام قاچاق در کنگاور

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۲۲۴

کشف 300 راس دام قاچاق در کنگاور

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 300 راس دام قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس در شهرستان کنگاور خبر داد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و درصدد توقف آن برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده کامیون نیز بی توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد، اما ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو شدند.

 جاویدان یادآور شد: در بازرسی از این کامیون، 300 راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به هفت میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر توقیف کامیون، راننده آن نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان مقابله با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف دام قاچاق كرمانشاه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز