Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و سرمای هوا برای جلوگیری از یخ زدگی و شکستگی، کنتور‌ها و اتصالات آب را با گونی، الیاف، پارچه‌های پشمی و نایلون کنتور‌ها بپوشانند.

 

انتهای پیام/م.ع

توصیه شرکت آبفار گیلان به مشترکان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: به دلیل تعویض خطوط انتقال برق با کابل‌های خودنگه دار، جریان برق برخی مناطق فومن، خمام، خشکبیجار، لاهیجان، پره سر، اسالم و رشت در برخی ساعات، از یک تا ۳ ساعت قطع می‌شود.
برق مشترکان رشتی در گلسار بلوار گیلان - تقاطع بلوارتوحید نبش خیابان ۱۶۴- باشگاه بدنسازی- بلوار اصفهان - توحید ۱- سمت راست، مرک از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و آموزشگاه عالی علوم صنایع شیلات رشت - روستا‌های رشت ۲-شهرصنعتی کشاورزی- جاده شهرصنعتی روستای کشل ورزل - پرورش ماهی علی حشمت پور - روستا‌های رشت ۲- شرکت پرورش ماهی کپورنقره‌ای گیلان - روستای بهدان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و باغ فرجاد در جماران از ساعت ۹ تا ۱۳ و بجاربنه - گلخانه آزالیا از ساعت ۱۲ تا ۱۴، هنرستان فنی شهیدانصاری - انتهای بلوارشهیدافتخاری نرسیده به پمپ بنزین، عینک - داخل کوی امام حسین - پایانه مسافربری شهرداری رشت - جاده فومن بعد از بیمارستان قائم- مدرسه راهنمایی تحصیلی شهیدعموپور – بلوارحمیدیان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰، قطع خواهد شد. 
شرکت توزیع برق گیلان همچنین از قطعی برق در حویق در چاه آب اشامیدنی سفیدسنگان - لیسار-روستای سفیدسنگان لمیر- چاه اب کشاورزی شمسعلی نظری - کرگانرود استاراروستای پلاسی- چاه اب کشاورزی غلامرضا اشکانی - برنجکوبی فرض اله لطفی - روستای شیراباد-پلاسی روبروی مسجد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ خبر داد.
همچنین برق در تالش خیابان طالقانی از چهارراه سپاه بسمت اداره برق و بسمت خیابان شهید بهشتی از ساعت ۹ تا ۱۱ نیز قطع می‌شود.
برق در لنگرود شهرک صنعتی نالکیاشر، شرکت سلفون سازان گیلان، دیوشل تولیدی قطعات پلاستیکی اذرخش - شرکت شمین گاز - شرکت فولادفرم اطلس از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در لیست خاموشی‌های با برنامه شرکت توزیع برق است.
همچنین برق در رضوانشهر ییلاقات دوران و پارگام و اورماملال و بیاچال از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع خواهد شد.
برق در لاهیجان در ایشکا باز کیاگوراب از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۱۵ اردیبهشت
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت