Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۵ هزار و ۷۵۶ بطری ضد یخ و روغن هیدرولیک تقلبی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "نمین" خبر داد. تاریخ انتشار: 15:09 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۳۱۷

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "هوشنگ حسینی"  اظهار داشت:در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر راه اندازی کارگاه تولید ضدیخ و روغن هیدرولیک تقلبی در شهرستان "نمین"، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انهدام ۵ باند مواد مخدر در تهران

وی افزود:ماموران با هماهنگی قضائی به این کارگاه اعزام؛ که در بازرسی‌های به عمل آمده ۵ هزار و ۷۵۶ بطری ضد یخ و روغن هیدرولیک تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به پلمب این کارگاه، افزود: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کشف ضد یخ پلمپ کارگاه تقلبی دستگیری متقلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید