Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با حضور شبانه روزی مسئولین استان به ویژه حضور میدانی استاندار محترم  جهت نظارت و کنترل قیمت‌ها، تدابیر لازم در سطح استان اتخاذ شده است.

علی درویش پور امروز سه‌شنبه ۲۸ آبان در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پایش حمل و نقل سوخت که با حضور جمالی نژاد معاون وزیر کشور و معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد افزود: پیرو فرمایشات رهبری مبنی بر محکومیت اغتشاشات و آشوب‌های چند روز اخیر، اعضای محترم شوراهای شهر و روستای استان البرز تشکیل جلسه داده تا ابعاد این مسئله مورد بررسی قرر گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری البرز، وی تاکید کرد:  شهرداری‌های استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به پاکسازی شهرها  بعد از اغتشاشات اخیر نموده تا روند عبور و مرور شهرها تسهیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد:  به منظور آمادگی برای اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی سوخت، جلسات مستمر در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: با حضور شبانه روزی مسئولین استان به ویژه حضور میدانی استاندار محترم  جهت نظارت و کنترل قیمت‌ها، تدابیر لازم در سطح استان اتخاذ شده است.

درویش پور عنوان کرد: جهت مدیریت و کنترل ترافیک در سطح استان از تمامی ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده خواهد شد.

وی اشاره کرد: با در نظر گرفتن دو میلیون لیتر بنزین، تمامی جایگاه‌های فعال سوخت آمادگی کامل برای سوخت رسانی به خودروهای شخصی در سطح استان را دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به آمار تعداد ناوگان عمومی استان تصریح کرد: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به انضمام خطوط تهران -کرج در کل ۵۰۰ واحد اتوبوس فعال هستند.

وی ادامه داد: اتوبوس‌های برون شهری ۲۷۰ دستگاه است که ۲۴۰ دستگاه در روز فعال و در حال خدمت رسانی هستند.

درویش پور گفت: تاکسی‌های درون شهری حدود ۱۲۵۰۰ دستگاه، آژانس‌های استان ۱۷۲۰۰ دستگاه و  تعداد سرویس مدارس ۹۰۰۰ دستگاه در کل استان البرز است که با توجه به حضور ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس استان البرز توجه ویژه در حوزه حمل و ننقل عمومی بسیار الزامی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش متقاضیان خودروهای دوگانه سوز پیشنهاد می‌شود در سطح کشور افزایش تعداد جایگاه‌های CNG  صورت پذیرد، همچنین ایجاد سامانه اینترنتی تاکسی‌های درون شهری و ارائه خدمات بیمه و سایر تسهیلات برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • رانش زمین در هارونی
  • مسافران نوروزی در دیار نصف جهان
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست