Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:05:07 GMT

مقتدرانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۶۶۲

مقتدرانه در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده‌ایم

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمدشرفی در تشریح وظایف پلیس پیشگیری در مقابله با اعتراضات و آشوب های چند روز اخیر و حفظ نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: رسیدگی به مطالبات و انتظارات به حق مردم از اولویت های اصلی است بنابراین پلیس با آن دسته از آشوبگرانی که به دنبال مقاصد پلید خود امنیت جانی و مالی مردم را به مخاطره می اندازند، مقابله همه جانبه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقابل هرگونه ناهنجاری ها که سبب برهم زدن امنیت عمومی می شود، مقتدرانه و با آمادگی کامل ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد عناصر اخلالگر اعم از داخلی و خارجی با منحرف کردن اذهان عمومی، به اهداف خود دست یابند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: نیروهای پلیس با همراهی و مشارکت مردم قادرند روند جرم و بی نظمی را مهار و کنترل اجتماعی را اعمال کنند و برای پیشگیری از جرم و حل مشکلات اجتماعی نیاز به مشارکت سرمایه های اجتماعی که همان مردم هستند، دارند.

وی با تاکید بر لزوم پیشگیری از بروز جرایمی مانند سرقت اموال عمومی در خلال اعتراضات مردمی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مردم با آرامش خاطر حضور پررنگ و موثر پلیس را با تمام وجود حس کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تعامل و همکاری بیشتر ادارات، سازمان ها، خصوصا مردم با نیروی انتظامی را در راه رسیدن به آرمان و هدف نهایی که همان استقرار امنیت مطلوب بر جامعه است را خواستار شد و گفت: توجه به توصیه های پلیس در کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع سرقت از برخی اماکن دولتی و خصوصی امری کلیدی است و مردم باید صف خود را از اخلال گران در نظم و امنیت کشور جدا کنند.

سردار شرفی تصریح کرد: پلیس باید بین مردم حضور فعال داشته و آنان را با حقوق شهروندی و وظایف خود آشنا کند زیرا لازم است تا افراد جامعه ضمن آشنایی با حقوق خود، از تکالیفی که تضمین کننده امنیت اجتماعی آنهاست، آگاهی داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن دعوت همه مردم به آرامش بر هماهنگی نیروی انتظامی و قوه قضائیه در استمرار اجرای طرح های امنیت محور و برخورد با قانون شکنان تاکید و از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوءامنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی اقدام شود.

برچسب‌ها مخلان نظم و امنیت محمد شرفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مخلان نظم و امنیت مخلان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری عامل درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی در یکی از پمپ بنزین‌های بخش تولم‌شهر خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تامین و ارتقاء امنیت و آسایش مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی از دریافت خبر درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی یک نفر اراذل و اوباش در یکی از پمپ بنزین‌های بخش تولم‌شهر با کارکنان این مجموعه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم مورد نظر را دستگیر کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا علت درگیری این فرد را اختلافات شخصی اعلام و اظهار کرد: این فرد ۲۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم