Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:16:35 GMT

اشتری: قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۷۳۳

اشتری: قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می‌کند. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر محمدباقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: در پی سهمیه‌بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی‌ها در بعضی از شهرهای کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)درباره تصمیم‌گیری سران سه قوا، افزود: معظم‌له در این حوزه، بیانات حکیمانه و شجاعانه‌ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن تصمیم نظام بود و همه مکلف هستیم برای تحقق این تصمیم پای کار باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اظهارنظر حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همواره روشنگر و تبیین‌کننده امور است و بعد از بیانات ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

اشتری با اشاره به تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور، ادامه داد: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس پلیس کشور تأکید کرد: صیانت از جان، مال و ناموس مردم از وظایف جدی پلیس است و اجازه نمی‌دهیم کسی نظم و امنیت حاکم بر جامعه را دچار اخلال کند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت و اقتدار کشور خط قرمز ما است و همیشه در کنار مردم هستیم، ادامه داد: افتخار ما سبزپوشان نیروی انتظامی، سربازی برای فرماندهی معزز کل قوا است و در هر شرایطی از نظام و ارزشهای آن صیانت می‌کنیم.

این مقام انتظامی متذکر شد: معاونت اجتماعی ناجا در حوزه رسانه‌ای با مشارکت صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات اقدامات به موقعی در روشنگری و نشان دادن چهره واقعی اغتشاشگران داشت.

شهادت نیروی یگان‌ویژه در اغتشاشات روز گذشته ماهشهر + عکساشرار ‌‌مأمور نیروی انتظامی را در کرمانشاه به شهادت رساندند‌ / برخورد قاطع ناجا با اغتشاشگرانرئیس پلیس تهران: بازداشت تعدادی زیادی از آشوب‌طلبان/سراغ بقیه هم می‌رویم

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری امام خامنه ای پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد