Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:33:30 GMT

حوثی های یمن دو فروند کشتی کره جنوبی را توقیف کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۷۶۰

حوثی های یمن دو فروند کشتی کره جنوبی را توقیف کردند

روزنامه «کوریا هرالد» روز سه شنبه به نقل از وزارت خارجه کره جنوبی گزارش کرد این کشتی ها متعلق به یک شرکت کره‌ای به نام «وونگجین دیویلوپمنت» هستند که در زمینه ساخت و ساز دریایی فعالیت داشتند.

گزارش می افزاید حوثی های یمن اعلام کرده اند چنانچه بعد از بررسی ها مشخص شود این کشتی ها متعلق به کره جنوبی است آنها را آزاد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی گفته است سه کشتی شامل دو کشتی کره جنوبی و یک کشتی دیگر که متعلق به ائتلاف عربی ضد یمن بوده است توسط حوثی ها توقیف شده اند این کشتی ها ۱۶ سرنشین دارند که از این تعداد دو سرنشین آن کره ای هستند.

دولت کره جنوبی هم اعلام کرده است به کشتی جنگی نیروی دریایی خود (چیونگ های) که در آب های منطقه ای در زمینه عملیات مبارزه با دزدان دریایی فعال است، دستور داده است به منطقه توقیف این کشتی‌ها برود.

عربستان و امارات از فروردین سال ۱۳۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی  و عربی و با کمک آمریکا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند اما این حملات جز نابودی زیرساخت های یمن و کشته یا زخمی کردن هزاران یمنی نتیجه ای نداشته است.

برچسب‌ها یمن کشتی عربستان سعودی کره جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن کشتی عربستان سعودی کره جنوبی یمن کشتی عربستان سعودی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد

ملوان روس کشتی که در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شده، به کشورش باز می‌گردد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتینک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ایران به روسیه اطلاع داده است که در بازگشت ملوان روسی از کشتی توقیف شده MSC Aries توسط ایران به کشورش دخالتی نخواهد داشت.

کشتی کانتینری به نام MCS Aries روز شنبه با انجام عملیات و تخلیه پرسنل روی عرشه کشتی توسط نیروهای ویژه نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

مشخص شد یکی از خدمه این کشتی شهروند روسیه است.

نیروی دریایی سپاه کشتی صهیونیستی را توقیف کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • پرتغال سفیر ایران را احضار کرد
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توقیف یک فروند شناور لنج صیادی متخلف در قشم
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم