Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است.
فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه سهمیه ۶۰ لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل می‌شود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می‌شود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از ۳۶۰ لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه ۶۰ لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به ۳۰ لیتر می‌رسد.
وی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان ۳۶۰ لیتر باقی می‌ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی‌کند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید به اینکه افراد می‌توانند ۶۰ لیتر سهمیه آبان موجود در کارت سوخت خود را در ماه آذر یا ماه‌های بعد از آن استفاده کنند، گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ چراکه سوخت آبان‌ماه به طور کامل ذخیره و به ماه بعد منتقل می‌شود.
کاهی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلی برای تامین سوخت نداریم گفت: در حال حاضر سوخت‌رسانی مانند روال سابق انجام می‌شود و مردم نباید در این باره نگرانی داشته باشند.
وی با بیان اینکه سهمیه ۶۰ لیتر اعلامی مربوط به ماه آبان است و سهمیه ماه آذر جداگانه به کارت سوخت افراد واریز می شود، در مورد زمان شارژ کارت سوخت آذرماه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هنوز در مورد اینکه زمان شارژ ماهانه بنزین کارتهای سوخت ابتدای ماه باشد یا ۲۴ هر ماه دستوری ابلاغ نشده است.
به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد. بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای از قرار هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد. برچسب ها: سهمیه بنزین

منبع: خرداد

کلیدواژه: سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در اجرای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی ماموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودرهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

بیشتر بخوانید:

وی بیان کرد: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی، ماموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلاصاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

جاویدان ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس تصریح کرد: از آنجایی که یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با کالای قاچاق و ارز است، پلیس بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به صورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227913 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟