Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمیته مسابقات اعلام کرد: 4 مسابقه از هفته یازدهم لیگ برترفصل 99-98 به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش آریا به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل عدم وجود شرایط لازم برای برگزاری 4 مسابقه از هفته یازدهم لیگ برتر، مسابقات زیر لغو و به زمان دیگری موکول شد:
گل گهرسیرجان – ماشین سازی تبریز
پارس جنوبی جم – پیکان تهران
تراکتور- شهر خودرو مشهد
صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان
زمان برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است سایر مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!