Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان در رده سنی بزرگسالان تیم گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد و قایقرانان 11 استان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در 6  ماده برگزار شد و چهره نفرات برتر مشخص شدند.

در کایاک یکنفره 500 متر سمن سلطانی از تهران، مهسا آذری از گیلان و کیانا کمال زاده از هرمزگان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک دونفره 500 متر الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان مقام اول، سمن سلطانی و ساجده تبریزی از تهران مقام دوم و کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان مقام سوم را کسب کردند.

در کانوی دونفره 500 متر آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان اول، مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران دوم و زهرا سهراب نژاد و گلشن رهیده از کرمانشاه سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم گیلان با ترکیب نرجس کارگرپور، مهسا آذری، الناز شفیعیان و نجمه سجادی در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم تهران با ترکیب سمن سلطانی، ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی و سارا حسینی دوم شد و تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، مینا عبدالهی، فاطمه احمدی و پریا رستمی در رده سوم قرار گرفتند.

در کانوی یکنفره 200 متر زیبا سماک حرفه از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان و مریم شورگشتی از تهران اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره 200 متر سمن سلطانی از تهران، الناز شفیعیان از گیلان و مینا عبدالهی از هرمزگان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در پایان مسابقات تیم گیلان با 68 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با 63 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم هرمزگان با 47 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

گزارش دنیامالی در نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد

فرانک پرتوآذر بانوی پرافتخار دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس ۲ جهانی اسپانیا شده است توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان