Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@15:50:53 GMT

افزودن ایستگاه‌های شن مخصوص در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۹۱۵

آفتاب‌‌نیوز :

سید حمید موسوی، با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه یک و پیش بینی هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پر بارش ستاد برف روبی این منطقه از ابتدای پاییز تشکیل و نسبت به تجهیز ملزومات برف روبی از جمله ماشین آلات سبک، سنگین، مکانیزه، نیروی انسانی، دپوی شن مخصوص، شارژ مخازن سطح منطقه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدامات لازم انجام شده بود و اقدامات اجرا شده در برف روبی اخیر نیز بالاتر از میانگین سال های گذشته بود.

وی اظهارکرد: با انجام عملیات برف روبی در بارش اخیر، بار دیگر 400 مخزن زردرنگ در سطح معابر با کیسه های شن مخصوص شارژ مجدد شد و همچنین ایستگاه های عرضه این کیسه ها نیز در مقابل ساختمان‌های اصلی منطقه از جمله ساختمان مرکزی، معاونت ها، نواحی در حال راه اندازی است و نسبت به دپوی فله‌ای کیسه‌های شن مخصوص در نقاط پر اهمیت، پرتردد و برف گیر منطقه اقدام می شود.

موسوی افزود: پس از هر بار بارش و انجام عملیات برف روبی تمهیدات لازم به منظور ذخیره سازی و شارژ مجدد شن مخصوص در معابر انجام و ماشین آلات برف روب رصد و معاینه می شوند.

وی گفت: جهت انجام عملیات برف روبی در فصل پاییز و زمستان معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه یک نیز به عنوان معین در نواحی حضور و بر عملیات خدمات رسانی نظارت مستمر خواهند داشت.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی در خصوص تغییر در مدیریت نواحی 4و5 این منطقه افزود: هدف مدیریت شهری این منطقه جلب رضایت شهروندان است و بالطبع هر گونه اقدامی که این رضایت را ارتقاء دهد مورد توجه مدیریت شهری خواهد بود و برهمین اساس، با تغییرات انجام شده سعی شد سازمان پویا و تاثیر گذارتر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیسه های شن بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد از محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل کیلومتر یک تا شش، تا ساعت ۱۵:۰۰ ممنوع است.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا سنگین و ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محور پاکدشت - تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران نیمه سنگین است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان هستیم.

محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محورهای مسدود شریانی:

۱- محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

۲- نیکشهر - چابهار

۳- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد - طالقان

۲- فنوج - کتیج - رمشک

۳- بمپور - فیروزآباد

۴- کمربندی جدید خرانق - یزد

۵- اسپکه - بمپور

۶- جکیگور- سرباز

۷- دلگان - جلگه

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از غرب، شمال غرب، جنوب غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان و مازندران، ارتفاعات گلستان، امتداد رشته کوه زاگرس، استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، شرق و شمال شرق فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات واقع در شرق و جنوب شرق، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه بارش در شمال غرب و غرب کشور ضعیف خواهد شد و این سامانه در نیمه شرقی کشور از جمله شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شامل البرز، تهران و سمنان، همچنین در استان‌های مرکزی، شرق لرستان، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق و شمال فارس، یزد، کرمان، شرق هرمزگان، بعضی نقاط خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط شمال و نوار غربی خراسان رضوی، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، شمال فارس و جنوب اصفهان شدت خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور، به تدریج بارندگی مناطق گسترده‌تری از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور را فرا می‌گیرد و پنجشنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق، رگبار پراکنده و در جنوب شرق کشور در یزد، شمال و نیمه شرقی فارس، کرمان، بعضی نقاط سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعه در بعضی مناطق جنوب شرق و بعضی نقاط آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش رخ خواهد داد، گفت: از روز پنجشنبه روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و در مناطق مستعد، بارش تگرگ و در مناطقی که بارش رخ نمی‌دهد، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست؛ همچنین دوشنبه و سه‌شنبه غرب خلیج‌فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

کد خبر 746855

دیگر خبرها

  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان