Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:43:42 GMT

خط و نشان استاندار قزوین برای مدیران کاغذباز

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۹۶۲

خط و نشان استاندار قزوین برای مدیران کاغذباز

هدایت الله جمالی پور روز سه‌شنبه در جمع کارکنان مجتمع کشت و صنعت مگسال در شهرستان آبیک افزود: استاندار قزوین با انتقاد از طولانی شدن روند توسعه اقتصادی و استعلام مجوزها در خصوص طرح های اقتصادی، خاطرنشان کرد: مدیری که بدون دلیل و از روی سهل انگاری کاغذبازی را گسترش می‌دهد جایی در سیستم اداری ندارد و این مهم باید مورد توجه همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تسریع در دریافت مجوزها و پاسخ دهی سریع به سرمایه گذاران را نافی رعایت قانون ندانست و اظهار داشت: اگر توسعه ای قرار است اتفاق بیافتد نباید خلاف قانون باشد،اظهار داشت: مسئولان دقت کنند که هرکونه احداث و توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی باید با محوریت قوانین انجام شود.

وی به ارتباط تنگاتنگ قانون مداری و توسعه اشاره کرد و گفت: گرچه همه مسئولان استان قزوین از تولید و توسعه اقتصادی به صورت تمام قد حمایت می‌کنند، اما هیچ مسئولی حق ندارد به بهانه این توسعه قوانین را زیرپا گذاشته و قانون گریزی کند.

جمالی پور در ادامه صحبت‌های خویش با بیان اینکه قانون معمولا به نفع تولیدکننده تفسیر و اجرا می‌شود، اظهار داشت: امروز کسی که سرمایه اش را در راه صنعت و تولید قرار می‌دهد، عاشق نظام و انقلاب است و مسئولان نیز هرکاری از دستشان بربیاد برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام خواهند داد.

جمالی پور یادآور شد: اگر قانون و همت مسئولان در مسیر توسعه به کار گرفته شود،رفع مشکلات مردم با سرعت پیش می رود.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد کشاورزی است.

برچسب‌ها صنعت کشاورزی قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت کشاورزی قزوین استانداری قزوین صنعت کشاورزی قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان خریداری شده است. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌ از 10 هزار 126 تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت 10 درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از 150 دستگاه کمباین بومی و مهاجر و 600 دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  16 مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش‌بینی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سیدحسینی اظهار داشت: در سال زراعی گذشته 32 هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان 70 هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان