Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:04:20 GMT

تکذیب کشته شدن ۱۵ نفر در اغتشاشات مریوان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۰۰۹

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه کشته‌شدن ۱۵ نفر از نیرو‌های نظامی، انتظامی و مردم در اغتشاشات اخیر شهرستان مریوان کذب محض است، اظهار داشت: خوشبختانه آرامش در مریوان و سراسر استان کردستان حاکم است.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: متأسفانه گروهک‌های ضدانقلاب به‌دنبال سوءاستفاده، فضاسازی، نشان دادن چهره خشونت و ناآرامی در مناطق مرزی همچون کردستان هستند، در حالی‌که مردم در سایه آرامش و امنیت به سر برده و همه دنبال کار و زندگی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه استان کردستان با وجود همه مشکلات و تنگناه‌های مالی، همانند همیشه پشتیبان نظام و رهبری بوده و اجازه سوءاستفاده به اشرار، اغتشاش‌گران و تخریب‌کنندگان اماکن، اموال عمومی و اموال مردم نداده و هیچ‌گاه فریب تبلیغات و توطئه دروغین دشمنان را نمی‌خورند.

خوش‌اقبال به بصیرت و هوشیاری مردم برای جدا کردن صف خود از آشوبگران اشاره کرد و گفت: از همه اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود همانند همیشه وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و در این برهه حساس کنونی اجازه سوءاستفاده به اشرار ندهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر استاندار مازندران تکذیب شد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با تکذیب شایعه تغییر استاندار مازندران گفت: نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با رد شایعه‌های مطرح شده درباره تغییر استاندار مازندران طی روزهای آینده اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و نظر شخص رئیس جمهور به ادامه مدیریت حسینی پور در استانداری مازندران است.

 باقرزاده با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر اظهارنظرهایی مبنی بر احتمال تغییر استاندار مازندران در فضای مجازی منتشر شد بیان کرد: حتی از برخی افراد به عنوان گزینه‌های تصدی کرسی استانداری مازندران نام برده شد‌ه‌ ‌که طی ارتباطی که با دفتر رئیس جمهور داشتیم، هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد. 

وی افزود: برنامه‌‌های تدوین شده از ابتدای دولت سیزدهم برای توسعه استان  با سیاست‌های اجرایی حسینی پور به نتیجه خواهد رسید و اکثریت چهره‌های سیاسی استان نیز بر همین موضوع تاکید دارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر با حمایت استاندار مازندران در مسیر توسعه استان انجام شده و چشمگیر و اثرگذار است.

وی گفت: نظر رجال‌ سیاسی، جامعه روحانیت و شخصیت‌های اقتصادی و اقشار مختلف مازندران اینست که روند مدیریتی استان تا پایان دولت سیزدهم باید بدون تغییرات ادامه یابد و دولت بنایی برای ایجاد تغییرات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نخواهد گرفت
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • سرشماری دوزیستان در مریوان انجام شد
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود