Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد ده‌ها هزار نفر در شهر‌های مختلف ایران در محکومیت اغتشاشات و در حمایت از رهبر معظم این کشور تظاهرات کردند.

طی چند روز اخیر در ایران عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه‌دار کنند که با هوشیاری مردم و عملکرد مناسب و سریع نیروهای امنیتی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی کشورها که دشمنی‌شان با ایران همواره به اثبات رسیده است سعی دارند با بحرانی نشان دادن اوضاع و حمایت از اغتشاشگران بر هیزم این آتشی که خودشان برافروخته‌اند، بیفزایند.

وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی که نشانگر مداخله آشکار این کشور در امور داخلی کشورمان است، از ایران خواست به «آزادی بیان» و حق برگزاری «تظاهرات مسالمت آمیز» احترام بگذارد.

دولت آلمان هم روز دوشنبه در اقدامی مداخله جویانه از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و آنها را «تجمع‌های مشروع» خواند!

پیش از این دولت آمریکا نیز در اقدامی مشابه از شرارت‌های اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین شروع شد، حمایت کرده بود. 

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد: «ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت‌آمیز آن‌ها علیه حکومت حمایت می‌کند. ما استفاده از نیروی کُشنده و محدودیت‌های شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.»

پیشتر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در خاورمیانه بوده و عامل اصلی بی‌ثباتی در این منطقه است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند

سید عقیل موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرمودند.

موسوی با اشاره به نامگذاری سال‌های قبل نقش تولید و رونق به عنوان مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته مقام معظم رهبری، ادامه داد: باید با تحقق شعارهای اخیر ضمن مانع زدایی‌ها از تولید پشتیبانی‌های همه جانبه صورت بگیرد. وی با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، افزود: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که مقام معظم رهبری هم فرمودند که به قله نزدیک شدیم که برای ارتقا موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جدا نبودن مردم از مسئولین یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این دستاورد باعث همدلی بین آحاد جامعه و رفع نقاط ضعف مدیران و پیشبرد قابلیت‌های دولت‌ها و کشور در طول چند دهه انقلاب شد.

موسوی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی راه زیادی را طی کردیم اما همچنان ضعف‌هایی در این عرصه موجود است، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیاد کشور در حوزه اقتصادی عنوان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کندکه برای حل این مشکلات در این عرصه، مشارکت مردم و تلاش مسئولین ضروری است. کد خبر 6064610

دیگر خبرها

  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • اجتماع مردم شهرستان قدس در محکومیت جنایات بیمارستان شفا غزه برگزار شد 
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • محکومیت جنایات اسرائیل در مراسم قرآنی محفل در ورزشگاه آزادی تهران