Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:55:27 GMT

کشف ۵۰۱ دستگاه کارتخوان و مودم قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۰۷۱

کشف ۵۰۱ دستگاه کارتخوان و مودم قاچاق

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۵۰۱ دستگاه کارت خوان و مودم قاچاق در عملیات پلیس شازند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" گفت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک خودروی سواری حامل بار قاچاق را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۰۱ دستگاه کارتخوان و مودم قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی بااشاره به اینکه ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال ارزیابی شده، بیان داشت: فرد دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: کشف 184 حلقه لاستیک قاچاق کشف۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در تویسرکان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی پلیس آگاهی خودرو قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی

فرماونده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به مغازه‌ای اعزام شدند و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی از فروش مکمل و پودر بدنسازی خارجی در مغازه‌ای در شهر اهواز مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به مغازه مزبور اعزام و در بازرسی به‌عمل آمده ۸۴۰ قوطی و کیسه انواع دارو، مکمل و پودر بدنسازی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 740017

دیگر خبرها

  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان