Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:52:23 GMT

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۰۸۸

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سماوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان به میزبانی گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش‌یافته است، در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر از هنرمندان به معرض دید عموم گذاشته‌شده است.

وی بابیان اینکه این تعداد آثار از بین ۵۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه انتخاب‌شده است، افزود:  اولین سالانه طراحی معاصر سمنان توسط انجمن هنرهای تجسمی استان سمنان  و با همکاری  انجمن نقاشی دانشگاه سمنان برپاشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان بابیان اینکه این نمایشگاه تا روز اختتامیه یعنی ۱۵  آذرماه  برای بازدید علاقه‌مندان گشوده است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه با حضور حسن موریزی نژاد، از نقاشان و پژوهشگران برجسته ایران و معرفی برگزیدگان در تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان خواهد بود.

سماوی  بابیان آثار ۶۰ هنرمند در این نمایشگاه عرضه‌شده است، اضافه کرد: برگزاری ورکشاب طراحی و نشست‌های تخصصی در این زمینه ازجمله برنامه‌هایی خواهد بود که آذرماه امسال در محل این نگارخانه اجرا می‌شود.

کد خبر 4776272

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه سمنان حوزه هنری طراحی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه تئاتر کودک و نوجوان بنزین سفر استانی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

کد خبر 845910 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر مهم هواپیما - پهپاد موشک دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم