Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به میزبانی گلستان در نهمین نمایشگاه تخصصی GOLNEXT 2019، از حضور 70 شرکت دولتی، خصوصی و استارتاپ در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ عزیزه امامی اظهار کرد: بیش از ۷۰ شرکت دولتی، خصوصی و استارتاپ از استان های گلستان، خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی و همدان برای حضور در این نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین های فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیک، بیمه و تراکنش اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اظهار کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها یکی از راه های بهره برداری بهینه از فناوری نوین برای شتاب بخشیدن به توسعه گلستان با گردهم آمدن صاحبان ایده، نخبگان، دانشجویان رشته های آی تی و شرکت فعال دانش بنیان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: این نمایشگاه از ۳۰ آبان تا ۳ آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود و تا کنون استان های گلستان، خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی و همدان جهت شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.وی یادآور شد: این شرکت ها با گروه های کالایی در زمینه فناوری اطلاعات، مخابرات، آی تی، دولت الکترونیک، سیستم های امنیتی و حفاظتی، خدمات ارتباطات ثابت، اپراتورهای تلفن همراه، بانک، بیمه، بورس، برنامه نویسی و طراحی وب و ثبت دامنه، بسته های آموزشی، امور سینمایی، انیمیشن و گرافیک، نرم افزار، برق و الکترونیک، برنامه ها و تلفن هوشمند در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید: اختلال در اینترنت گوشی‌های تلفن همراه در مشهد برگزاری کنفرانس بین المللی شهر هوشمند در شیراز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن خراسان رضوی رسانه های دیجیتال فناوری اطلاعات و ارتباطات مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز