Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی میرزایی» روز سه شنبه به ایرنا، گفت: این راهپیمایی مردمی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در میدان سلام روبروی دبیرستان باقرالعلوم آغاز و از ساعت ۱۰ به سمت میدان انقلاب آغاز شود.

وی اظهار داشت: شهروندان ولایتمدار و انقلابی در جریان اتفاقات اخیر و بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، درخواست راهپیمایی به صورت خودجوش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم انقلابی و متعهد ساوه نیز همانند سایر اقشار ملت، می خواهند صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

معاون استاندار مرکزی افزود: اقدامات اعضای شورای تامین، هوشمندی شهروندان و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی سبب ایجاد امنیت در ساوه و از خسارت و تعرض به اماکن عمومی نیز جلوگیری شد.

وی، همچنین از دستگاه‌های اجرایی به خاطر کنترل بازار و نظارت بر قیمت ها و روند عرضه و تقاضا و همچنین بازتاب مناسب این اقدامات در رسانه ها از جمله ایرنا قدردانی کرد.

فرماندار ساوه گفت: هیچ گونه کمبود کالایی در سطح شهرستان وجود ندارد و در همه اقلام اساسی مانند گوشت، میوه و تره بار به اندازه نیاز موجود است.

وی بیان کرد: برخی سودجویان با احتکار، گران‌فروشی و کم فروشی قصد اخلال در نظام اقتصادی و بازار را دارند که با این موارد برخورد می‌شود.

میرزایی، خواستار روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی در خصوص تصمیم سران قوا با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر شد.

وی تاکید کرد: باید بسته های حمایتی دولت برای مردم به خوبی تبیین شود تا افکار عمومی آگاه شوند و بدانند که هدف نظام اسلامی، رهایی اقتصاد کشور از وابستگی به نفت است.

فرماندار ساوه افزود: ارزانی قیمت بنزین عامل قاچاق است و دولت با اتخاذ تصمیم جدید که حاصل موافقت سران قوا است، تصمیم گرفت که ثروت حاصل از درآمد بنزین را به طبقات پایین تر و متوسط اجتماعی پرداخت کند.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی راهپیمایی ساوه استان مرکزی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها