Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین امروز در نقاط مختلف قاره کهن پیگیری شد و نتایج جالبی هم به دست آمد.

تیم‌های مالدیو و گوام در پنجمین دیدار خود در گروه اول به مصاف هم رفتند و در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا همانند بازی رفت برنده این مسابقه باشد. علی سموح (۲۳)، تراویس نیکلاو (گل به خودی ۳۸) و علی اشفق (۹۰) برای مالدیو و جان لاندا ماتکین ( ۴۹) برای گوام موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه مالدیو با ۶ امتیاز در رده چهارم و گوام با صفر امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفتند. سوریه و فیلیپین از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار کننده دیگر دیدار این گروه خواهند بود. چین در این هفته استراحت دارد.

دیگر مسابقه برگزار شده جدال بین ترکمنستان و سریلانکا در گروه هشتم بود. جایی که تیم میزبان در خانه با ۲ گل عبدی بشیموف و آناگولیف گویچمیرات در دقایق ۴۴ و ۵۹ توانست به برتری دست پیدا کند و به طور موقت، برای چند ساعت با ۹ امتیاز به صدر جدول گروه صعود کند و بالاتر از تیم‌های کره جنوبی، لبنان و کره شمالی قرار بگیرد. سریلانکا نیز با صفر امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند.

لبنان و کره شمالی از ساعت ۲۰ بازی دیگر این گروه را برگزار می‌کنند. برنده این مسابقه به صدر جدول صعود می‌کند اما در صورت تساوی در بازی لبنان و کره شمالی، ترکمنستان در رتبه نخست جدول باقی می‌ماند. کره جنوبی این هفته استراحت دارد.

برچسب‌ها فیلیپین لبنان چین تركمنستان سریلانکا (سیلان) جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کره‌ جنوبی کره ‌شمالی ترکمنستان مالدیو سوریه سریلانکا کره جنوبی گوام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلیپین لبنان چین تركمنستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کره جنوبی کره شمالی ترکمنستان مالدیو سوریه سریلانکا کره جنوبی گوام فیلیپین لبنان چین تركمنستان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کره جنوبی کره شمالی ترکمنستان مالدیو سوریه سریلانکا کره جنوبی گوام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز