Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@08:47:02 GMT

گرمخانه جدید زنان در منطقه فرحزادی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۱۶۸

گرمخانه جدید زنان در منطقه فرحزادی تعطیل شد

سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تعطیلی گرمخانه ویژه زنان در منطقه ۲ پیش از افتتاح آن اظهار داشت:‌ این گرمخانه در منطقه ۲ مشرف به دره فرحزادی واقع شده بود و هیچ گرمخانه دیگی در این منطقه برای زنان نداریم، البته برای مردان در منطقه ۵ مشرف به دره گرمخانه‌ای وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیش از افتتاح این گرمخانه گزارشی به ما اعلام شد که مقاومت محلی برای راه‌اندازی و افتتاح گرمخانه ویژه زنان وجود دارد که ما به محل رفتیم و مشخص شد اهالی نگرانند راه‌اندازی این گرمخانه پاتوقی برای معتادان شود. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: من از ۱۱ شب تا ۱ بامداد در محل حضور داشتم و با اهالی صحبت کردم، مقداری فضا تلطیف شد ولی مقاومت جدی وجود دارد. از طرفی زنان بی‌خانمان در دره فرحزادی نیاز به سرپناه دارند و اگر به این مسئله توجه نشود، خطرات جانی برای آنها به همراه خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: گرمخانه ویژه زنان مشرف به دره فرحزادی که قرار بود راه‌اندازی شود، یک سازه آماده است و ظرفیت قرار دادن ۵۰ تخت و ۷۰ نفر کف‌خواب را دارد که ما این گرمخانه را به صورت اضطراری درنظر گرفته‌ایم و انتظار داریم که شهرندان دغدغه لازم در این زمینه را درک کنند. 

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مقاومت مردم محلی برای عدم راه‌اندازی این گرمخانه به اندازه‌ای بود که حتی پتوهای گرمخانه را بردند و نگذاشتند تجهیز شود، البته روز بعد این پتوها بازگردانده شد و ما اکنون از طریق شورایاری‌ها به دنبال جایگزینی برای این گرمخانه هستیم. 

حسینی خاطرنشان کرد: تا زمان انتخاب محل جایگزین برای گرمخانه زنان مشرف به دره فرحزادی اتوبوس‌های سیار در نظر گرفته شده تا زنان بی‌خانمان به عنوان گرمخانه از آن استفاده کنند و سرپناهی داشته باشند یا در صورت تمایل به گرمخانه منطقه ۲۲ انتقال خواهند یافت. 

وی بیان داشت: این گرمخانه با همکاری منطقه ۲ در حوالی پارک ۱۵ خرداد در نظر گرفته شده که در محله فرحزادی است و تمهیداتی را پیش‌بینی کرده‌ایم که با دیوار حائل این گرمخانه منتهی به دره شود ولی مردم محل نگرانند که حضور افراد آسیب‌پذیر در سطح پارک برای خانواده آنها مشکلاتی ایجاد کند. 

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1322736

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زنان شهرداری تهران سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس استان البرز باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سینماهای مشهد در شب‌های قدر خبر داد.

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت سینماهای مشهد در شب‌های قدر اظهار کرد: سینماهای مشهد همانند برنامه سازمان سینمایی کشور در شب‌های قدر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: بدین صورت سینماهای مشهد از اذان مغرب روزهای جمعه ۱۰ فروردین، یکشنبه ۱۲ فروردین و سه‌شنبه ۱۴ فروردین تا اذان مغرب روز بعد تعطیل خواهند بود.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین تمام سینماها در روز ۱۱ فروردین، سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و ۱۳ فروردین، سالروز شهادت امام علی(ع) تعطیل خواهند بود.

محمدزاده یادآور شد: معمولا در سال‌های گذشته اینگونه بوده که سینماهای مشهد در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و سینمای خود را تعطیل می‌کردند. البته تعطیلی سینماها در روزهای مابین شب‌های قدر اجباری نیست و ابلاغی نیز در این خصوص بابت تعطیلی سینماها اعلام نشده است. سینماها می‌توانند به اختیار خود در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و استراحت داشته باشند و در غیر اینصورت فعالیت سینماها بلامانع است و می‌توانند اکران داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • آقای مطهری! نوروز تعطیل‌بردار نیست نه به خاطر جنگ ۸ ساله نه غزه
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • ادارات اهواز و کارون تعطیل شد+ جزئیات