Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت دفاع روسیه اعلام تصمیم ترکیه برای عملیات جدید نظامی احتمالی در شمال سوریه را تعجب‌آور دانست.

این وزارتخانه افزود: روسیه به طور کامل به تعهدات خود درباره عقب نشینی کرد‌ها از مرز‌ها عمل کرد. هر نوع عملیات جدید نظامی ترکیه در شمال سوریه ثبات را بر هم می‌زند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد روسیه در حال اعزام نیرو‌های بیشتری به مرز سوریه برای تثبیت اوضاع در مرز سوریه با ترکیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ اکتبر، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، روسای جمهوری روسیه و ترکیه توافقی را در زمینه اقدامات مشترک در شمال شرقی سوریه امضا کردند. این توافق پس از آن حاصل شد که ترکیه با آغاز عملیات «چشمه صلح» در شمال سوریه، قصد داشت نیرو‌های کُرد موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه را از مرز‌های این کشور دور کند.

 

منبع: المیادین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه شمال روسیه وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع چین، رزمایش مشترک با ایران و روسیه را برای تامین امنیت منطقه ای مهم ارزیابی کرد.

«وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین روز پنجشنبه اعلام کرد که رزمایش مشترک اخیر نیروهای دریایی چین، ایران و روسیه همکاری بین سه کشور را بیشتر کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع چین گفت این رزمایش نقش مهمی در امنیت دریایی منطقه ایفا می کند.

وو گفت: چین، ایران و روسیه تاکنون رزمایش‌های مشترک دریایی متعددی را برگزار کرده اند، که در راستای تقویت همکاری‌ها و تعامل بین نیروی دریایی سه کشور و حفظ امنیت دریایی منطقه مهم است.

نیروی دریایی چین، ایران و روسیه از ۱۱ تا ۱۵ مارس، رزمایشی را با عنوان «کمربند امنیتی دریایی -۲۰۲۴» در آب های دریای عمان برگزار کردند.

وزارت دفاع روسیه هم پیشتر اعلام کرد ه بود که این رزمایش با هدف تمرین ایجاد ایمنی در فعالیت های اقتصادی دریایی، از جمله آزادسازی یک کشتی که توسط دزدان دریایی تصرف شده بود، برگزار شد.

کد خبر 6064458

دیگر خبرها

  • حمله شدید هوایی رژیم صهیونیستی به حلب سوریه
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه