Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:12:49 GMT

حضور به‌موقع ناجا در حفظ وضعیت کشور مشهود است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۲۵۴

حضور به‌موقع ناجا در حفظ وضعیت کشور مشهود است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی از سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر حضور به‌موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از اماکن و اموال ملت شریف ایران اسلامی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضد انقلاب در سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام؛ الحمدالله رب العالمین حضور به‌موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از اماکن و اموال ملت شریف ایران اسلامی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضد انقلاب در سراسر کشور مشهود است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از هدایت و فرماندهی حضرتعالی، تلاش‌های مخلصانه فرماندهان و مسئولان و همچنین آثار و از خودگذشتگی کارکنان مجاهد فی سبیل الله ناجا تشکر و قدردانی کنم.

امیدوارم در پناه خداوند متعال با پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و اطاعات از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

کد خبر 4776273 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران سردار حسین اشتری شورای شهر تهران زلزله وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه شهر تهران آلودگی هوا بارش برف بنزین آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی محسن هاشمی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود