Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:08:34 GMT

واکنش ارسلان مطهری به پیشنهاد استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۲۷۷

واکنش ارسلان مطهری به پیشنهاد استقلال!

مهاجم ذوب آهن تصمیمی ندارد به شایعه پیشنهادش از استقلال واکنشی نشان بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز 5 هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم باقی مانده است شایعات زیادی در مورد معاوضه مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری به راه افتاده است. مطهری بازیکنی است که بارها بحث حضورش در استقلال مطرح شده است ولی این انتقال جذاب هرگز عملی نشده است و حالا گفته می شود ممکن است در نیم فصل این انتقال عملی بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارسلان مطهری در واکنش به این شایعات به ورزش سه گفت: دوست ندارم در مورد این شایعات صحبت کنم و واقعا الان وقت آن هم نیست در این باره صحبت کنم. الان باید در سکوت کارم را پیش ببرم.

 

او در مورد اینکه آیا شایعه پیشنهاد استقلال را تایید می کند یا نه هم گفت: من دوست ندارم به شایعات دامن بزنم و دوست دارم کیفیتم را در زمین بازی نشان بدهم. اعتقاد دارم زمین فوتبال آینده بازیکن را مشخص می کند و من هم فقط به دنبال اثبات خودم در زمین بازی هستم.

ارسلان مطهری استقلال تهران پرسپولیس - ذوب آهن ذوب آهن اصفهان جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال تهران پرسپولیس ذوب آهن ذوب آهن اصفهان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو

سایت خبری امریکایی نوشت جو بایدن در تماس تلفنی با نتانیاهو، مانع از واکنش نظامی فوری اسرائیل به حمله ایران شد.

به گزارش عصرایران، سایت خبری اکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت در نشست شورای جنگ اسرائیل، برخی وزیران پیشنهاد کردند اسرائیل به صورت فوری، به حمله ایران جواب دهد اما با مخالفت نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو روبه رو شدند.

براساس این خبر، دو عضو شورای جنگ یعنی بنی گانتس و گادی ایزنکوت پیشنهاد کردند در واکنش به حمله شنبه ایران، اسرائیل واکنش نظامی فوری داشته باشد اما نتانیاهو این پیشنهاد را رد کرد. هر دو نفر قبلا فرمانده ارتش اسرائیل بودند. 

به گفته مسوولان اسرائیلی، دلیل مخالفت نتانیاهو، تماس تلفنی جو بایدن رئیس جمهور امریکا با او بود. 


 
این سایت خبری به نقل از مسوولان اسرائیلی افزود: "زمان اندکی بعد از اینکه شورای جنگ اسرائیل متوجه شد ایران حمله را آغاز کرده این دو عضو شورای جنگ، پیشنهاد کردند اسرائیل ضربه فوری نظامی به ایران وارد کند. آنها گفتند هر چه فاصله واکنش نظامی اسرائیل، بیشتر شود کسب مشروعیت بین المللی برای این اقدام، سخت تر می شود. همچنین به اعتقاد آنها واکنش نظامی فوری اسرائیل، ایران را از حمله دیگری منع می کند".

منابع آگاه گفتند: نتانیاهو و دیگر اعضای شورای جنگ، این پیشنهاد را رد کردند زیرا واضح نبود حمله ایران منجر به آسیب و تلفات در اسرائیل می شود یا نه.

یکی از مقامات اسرائیلی هم گفت نتانیاهو در آن زمان می خواست منتظر تماس تلفنی از جو بایدن رئیس جمهور امریکا باشد.
منبع اگاه افزود: گزینه های مختلفی برای انتقام از ایران وجود داشت اما مکالمه تلفنی جو بایدن – نتانیاهو آنها را متوقف کرد.

ایران در بامداد روز یکشنبه گذشته، حمله بزرگ پهپادی - موشکی علیه اسرائیل داشت. این حمله، در واکنش به حمله اخیر اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در سوریه بود که منجر به شهادت 7 عضو سپاه از جمله 3 فرمانده عالی رتبه نیروی قدس سپاه شد.

در این حمله بیش از 300 فروند پهپاد و موشک از خاک ایران به سمت خاک اسرائیل شلیک شد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده

دیگر خبرها

  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک