Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:39:11 GMT

حال و هوای فصل پاییزی در سمیرم + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۳۰۰

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندخبرنگار ما تصاویری جذاب و زیبا از طبیعت پاییزی شهرستان سمیرم در استان اصفهان را ارسال کرده است.

منبع: صابری - اصفهان (سمیرم)

 

بیشتر بخوانید: آبشار دیدنی «عرب بچه» در جعفرآباد گرگان + تصاویر 

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر با کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت

سنجش کیفیت هوا، امروز (جمعه) با قرار گرفتن روی شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وضعیت هوای اصفهان امروز _ جمعه دهم فروردین_ به شرح زیر است:

سنجش کیفیت هوای اصفهان امروز در ساعت منتهی به ۹:۰۰ با قرار گرفتن روی شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۵۶، پروین با شاخص ۵۸ و خرازی با شاخص ۸۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

امروز همچنین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا متعلق به شهرداری اصفهان در خیابان ۲۵ آباد با شاخص ۷۸، رهنان با شاخص ۵۶، زینبیه با شاخص ۶۳ سالم (زرد) و انقلاب با شاخص ۳۶، پارک زمزم با شاخص ۳۵، دانشگاه صنعتی با شاخص ۴۴، سپاهان‌شهر با شاخص ۱۷، فرشادی با شاخص ۳۸، کاوه با شاخص ۴۷، کردآباد با شاخص ۳۵، میرزاطاهر با شاخص ۳۲ و ولدان با شاخص ۳۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفیت هوا در استان اصفهان به‌جز شهر اصفهان، ایستگاه‌های خمینی‌شهر، قهجاورستان، مبارکه و شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوا در قهجاورستان با شاخص ۹۱ و خمینی‌شهر با شاخص ۵۴ سالم (زرد)، شاهین‌شهر با شاخص ۵۰ و مبارکه با شاخص ۴۴، پاک (سبز) ثبت شده است. ایستگاه‌های استانداری اصفهان، رودکی، جی، میثاق، خواجو، باغ غدیر و شهرهای کاشان، سجزی، زرین‌شهر، نجف‌آباد و دولت‌آباد فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا همچون مونوکسید کربن، دی‌اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن‌دار، ازن و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف دارد، به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 740101

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص مبارکه و شاهین‌شهر در وضعیت پاک
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • هوای اصفهان و ۴ شهر مجاور قابل قبول است
  • کیفیت هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم