Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه‌ تخصصی رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت‌های کالا و خدمات راه‌اندازی شد تا این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادر شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، زهرا افضلی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تغییر قیمت بنزین  و تعیین سهمیه برای خودروها اظهار داشت:سهمیه بنزین تمامی آژانس‌های درون و برون شهری و خودروهایی که کار‌های عمومی انجام می‌دهند به همراه ما به التفاوت آن‌ها تا پنجشنبه اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان در عرصه افزایش قیمت کرایه ناوگان حمل و نقل و  کالا و خدمات بیان کرد: سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت، آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر تامین سهمیه  بنزین  ناوگان حمل و نقل باری تاکید کرد:برای اختصاص سهمیه بنزین به این خودرو‌ها، امیدواریم تا هفته آینده مشکل تامین سهمیه بنزین  آنها برطرف شود.

وی با تاکید بر رعایت قیمت و نرخ خودروهای مسافری بیان کرد:  تاکنون 20 پرونده برای آژانس‌های تاکسی تلفنی که بدون مجوز، قیمت را افزایش داده بودند در تعزیرات حکومتی تشکیل و بلافاصله به آن‌ها رسیدگی شد.

زهرا افضلی‌نیا، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات را غیرقانونی دانست و تصریح کرد: برهمین اساس، برنامه‌های بازرسی و گشت‌های ویژه نظارتی و بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها آغاز به کار کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تعیین شعبه تخصصی برای رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت کالا و خدمات خبر داد و بیان کرد: شعبه‌  تخصصی رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت‌های کالا و خدمات راه‌اندازی شد تا این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادر شود.

20 پرونده افزایش نرخ حمل‌و نقل در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد افزایش هر گونه قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر ممنوع است نظارت‌ها بر حمل و نقل عمومی استان گلستان افزایش می‌یابد

وی تاکید کرد: قیمت کالاها و خدمات باید بر اساس مصوبات تنظیم بازار به مردم عرضه شود در غیر این صورت و افزایش قیمت، خلاف تلقی می‌شود و مورد پیگیرد قضایی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/190/ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید