Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، با اشاره به موضوع افزایش قیمت بنزین و وقایع اخیر، اظهار داشت: به عنوان مسئولان دستگاه های اجرایی باید مردم را آگاه کنیم که با انجام این طرح، مالیاتی از دهک های بالای درآمدی اخذ و به صورت یارانه به دهک های پایین و بی بضاعت جامعه تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش میزان مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته، ادامه داد: این افزایش سه برابری مستمری افراد بی بضاعت، نشان می دهد که دولت دغدغه معیشت خانواده های کم بضاعت را دارد.

وی با قدردانی از پای کار بودن دستگاه های امنیتی شهرستان در حفظ آرامش شهروندان، ادامه داد: پای کار بودن دستگاه های امنیتی شهرستان باعث شد که افراد خرابکار نتوانند وارد شهرستان شوند.

خسروی افزود: ما تابع تصمیم گیری‌های کلان هستیم و باید در این مسیر به عنوان حاکمیت و دولت کمک کنیم که مردم قانع شوند.

وی اضافه کرد: باید زوایای طرح را براساس میزان تریبونی که در اختیار داریم برای مردم توضیح دهیم تا بدانند که این تصمیم نظام در راستای احساس مسئولیتی بوده که برای سرنوشت مردم در حوزه اقتصادی خصوصا نسبت به دهک های پایین درآمدی داشته اند.       

فرماندار سلسله با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از وضعیت موجود، بیان کرد: ستاد تنظیم بازار باید تا اطلاع ثانوی اکیپی فعال در سطح بازار داشته باشد و بر قیمت اجناس و خدمات نظارت نماید.

وی با تاکید بر اینکه نباید هزینه های اضافی بر شهروندان تحمیل شود، گفت: تعزیرات و دستگاه قضایی باید پای کار باشند و کمک کنند که کارها با سرعت بیشتری پیش برود و گزارش ستاد تنظیم بازار نیز  به صورت روزانه به فرمانداری ارسال شود.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به لزوم فعالیت تاکسی های درون شهری در مسیربندی های اعلام شده، ادامه داد: راهنمایی و رانندگی نیز باید پای کار باشد و در سطح شهر حضور مستمر و مداومی داشته باشند و با هرگونه بی قانونی برخورد نمایند.

وی با اشاره به بی تاثیری افزایش قیمت بنزین بر قیمت نهاده‌ها، افزود: دلیلی ندارد که قیمت ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزایش یابد و لذا باید نظارت مستمر و منظمی بر بازار صورت بگیرد.

وی با تاکید بر آمادگی دستگاه های خدمت رسان آب، برق، گاز و مخابرات هم در حوزه پدافند غیرعامل و هم خدمت رسانی به شهروندان ، خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان دارد مردم را نسبت به این تصمیم توجیه نمایید،  آرامش روانی مردم با اطلاع رسانی و آگاه سازی فراهم می شود.

خسروی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و اجرای آن، افزود: وظیفه ما برخورد متواضعانه با مردم است، باید رفتار اقناعی با شهروندان سرلوحه کارمان باشد و در این راستا رعایت مقررات و آیین نامه های حقوق شهروندی ضروری است.  

فرماندار سلسله با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، ادامه داد: از نگاه ما مسوولان، همه داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکسانند و ادارات حق ندارند از امکانات و ظرفیت دستگاه های دولتی له یا علیه کسی استفادهد نمایند.

وی همچنین با اشاره به ورود به هفته بسیج و یادآوری این جمله ارزشمند امام راحل(ره) که "بسیج شجره طیبه است"، افزود:  باید همه کمک کنیم که این شجره طیبه رشد کرده، وابستگی پیدا نکند و مصادره نشود و در عین حال خلوص و پاکیش مورد استفاده قرار گیرد.

خسروی افزود: بسیج بدون هیچ چشمداشتی در خدمت مردم و امنیت کشور بوده است، باید قدردان آنها باشیم و در عین حال کمک کنیم که کارهایشان در جامعه نمود داشته باشد.                           

برچسب‌ها تنظیم بازار کالای اساسی بنزین سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار کالای اساسی بنزین سلسله تنظیم بازار کالای اساسی بنزین سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان فارس و تداوم این طرح خبر داد. 

حسن شیخ‌نیا امروز، ۷ فروردین در جمع خبرنگاران  گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت ها در بازار بودند.  

وی گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف‌کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است. 

وی بیان کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان‌های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
  • فعالیت ۳۸ سیاه‌چادر در کاهش تصادفات جاده‌ای مؤثر بوده است