Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@08:23:35 GMT

پیشنهاد سه ساله گیمارش به دروازه‌بان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۴۵۹

پیشنهاد سه ساله گیمارش به دروازه‌بان پرسپولیس

باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته عنوان کردند که هیچگونه پیشنهاد رسمی از این باشگاه پرتغالی در خصوص جذب بیرانوند به دست آنها نرسیده است.

مسئولان باشگاه گیمارش در تلاش هستند تا بتوانند پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند و به نظر می‌رسد در صورت ادامه تمایل آنها برای جذب بیرانوند این درخواست به زودی به دست مسئولان این باشگاه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیمارش پرتغال در پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند داده  خواهان قرارداد سه ساله با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده و منتظر پاسخ طرف ایرانی هستند.

با وجود اینکه هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته و باید دید در روزهای آینده چه  اتفاقی در خصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.

256 43

کد خبر 1322762

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد

حضور دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت شب گذشته گروه موسیقی «تال» مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند با حضور در کنسرت گروه تال به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

کنسرت گروه «تال» شب گذشته یکشنبه 26 فروردین 1402 برای دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

فرج علیپور «عاشقانه‌های تال» را می‌خواند / اجرای موسیقی لُری و لکی

فرج علیپور هنگام معرفی علیرضا بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی گفت: «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.
فرج علیپور که از مشاهیر موسیقی لرستان است در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • رفیعی باز هم در پرسپولیس کلین شیت کرد
  • رقیب بیرانوند در یک قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • گلر آکادمی پرسپولیس به یک قدمی نیازمند رسید!