Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:45:07 GMT

چمن مجموعه ورزشی انقلاب زیر تلی از برف (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۵۰۵

چمن مجموعه ورزشی انقلاب زیر تلی از برف (عکس)

در حالیکه چمن مجموعه ورزشی انقلاب شرایط مطلوبی داشت این روزها با حجم زیادی ازبرف پوشیده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ،تیم فوتبال استقلال درابتدای این فصل تمرین های خود را در ورزشگاه نفت تهرانسر آغاز کرد اما در ادامه با پی گیری مسئولان این باشگاه و تجهیز مجموعه چمن ورزشی انقلاب تمرینات این تیم به این مجموعه انتقال یافت  که هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم  از شرایط تجهیزاتی بهتر از مجموعه تهرانسراست ، ضمن اینکه چمن این مجموعه ورزشی نیزبه نسبت تهرانسر ازوضعیت بسیار مطلوب تری قرار دارد و به نوعی نتایج استقلال هم با انتقال به این مجموعه روند بهتری پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما در حال حاضر این زمین با توجه به برف سنگینی که در روزهای گذشته در تهران آمده است، هیچ گونه تمهیداتی برای حفظ ومراقبت از این چمن صورت نگرفته و هم اکنون حدود چند سانتی متر روی این چمن برف نشسته است.در شرایطی که انتظار می رفت مسئولان این باشگاه با پیش بینی این وضعیت آب و هوای فکری به حال این چمن زمین تمرینشان می کردندو حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از آب شدن این حجم از برف آیا کیفیت چمن همان وضعیت سابق را دارد یک خیر. این در حالی است که شرکت توسعه و تجهیز فاصله ای با مجموعه ورزشی انقلاب ندارد و با پوشاندن این ورزشگاه با یک کاورمعمولی میشد درصد زیادی از تخریب احتمالی این چمن جلوگیری کرد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان خصوصی‌سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را برای عرضه در فرابورس به شرح زیر اعلام کرد: 

استقلال

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد 

قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۳۶۲ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۱۸,۵۰۲,۷۲۱,۶۱۳,۰۰۰

پرسپولیس

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۳۶۲,۶۵۷,۶۵۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۹۴۶ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۲۱,۱۶۱,۰۴۷,۰۸۶,۹۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • استقبال بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ابرسازه‌های تفریحی نصف‌جهان
  • استقبال ۱۲۴ هزار نفر از تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهررویا