Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@16:04:11 GMT

زمان واریز نوبت دوم «بسته حمایتی» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۵۱۸

صراط:

میرزایی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه فرایند پرداخت یارانه معیشت به مشمولان طرح مذکور تا شنبه ادامه دارد تاکید کرد: هیچ‌گونه پیامکی مبنی‌بر شمول، قطع و ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای هم‌وطنان ارسال نمی‌شود. هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به واریز مرحله اول طرح معیشتی در شب گذشته، اظهار کرد: گروه اول ۲۰ میلیون نفر بودند که مبالغ به حساب سرپرستان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبت بعدی فردا شب و نوبت سوم واریزی شنبه شب است که به حساب سرپرستان واریز می‌شود.

میرزایی این را هم گفت که مبلغ واریزی همانند وجه نقد قابل برداشت است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه درباره جاماندگان نیز گفت: این دسته از افراد تا شنبه صبر کنند و به هیچ دستگاهی مراجعه نکنند و اگر واریزی نداشتند می‌توانند از طریق سایتی که اعلام خواهد شد، درخواست داده تا براساس آزمون وسع، درخواستشان بررسی شود لذا شهروندان نگران نباشند و منتظر اطلاع‌رسانی‌های بعدی بمانند.

وی ضمن تاکید بر اینکه شب گذشته وجه واریزی دولت به حساب ۲۰ میلیون ایرانی واریز شده و قرار است دولت معیشت ۶۰ میلیون ایرانی را حمایت کند، ادامه داد: هیچ ساز و کاری برای رسیدگی حضوری به درخواستهای مردم در نظر گرفته نشده و برای رفاه حال مردم تمامی سازوکارها غیرحضوری است.

میرزایی اظهار کرد: افرادی که تصور می‌کنند مشمول هستند اما تا شنبه شب مبلغی به حسابشان واریز نشد از اواسط هفته آینده سرویس #۶۹۶۳* برایشان فعال می‌شود که بر اساس این طرح در گام اول سرپرستان خانوار با شماره تلفن همراه به نام سرپرست، باید در سامانه وارد و کدملی خود را ثبت کند؛ این در حالیست که اطلاع رسانی‌های بعدی درخصوص ثبت نام در سامانه اینترنتی به اطلاع مردم خواهد رسید.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با اشاره به اینکه وزارت تعاون وظیفه شناسایی و رسیدگی به درخواستهای مشمولان را بر عهده دارد گفت: لیست مشمولان شناسایی شده را در اختیار سازمان برنامه قرار می‌دهیم.

میرزایی در مورد شیوه‌های شناسایی مشمولان بسته حمایتی دولت نیز اظهار کرد: شناسایی‌ها بر اساس شاخص‌های مالی و جمع‌آوری داده‌ها طبق کدملی که در اختیار ماست و همچنین آزمون وسع انجام می‌شود.

وی در پایان در خصوص پیامکهای ارسالی در خصوص بسته حمایتی هشدار داد و گفت که نه تنها وزارت رفاه بلکه هیچ دستگاه دولتی پیامکی ارسال نمی‌کند لذا هر پیامکی دال بر وضعیت یارانه و بسته حمایتی کلاهبرداری و فیشینگ خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ثبت نام یارانه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد

آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است.

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.

صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • درخواست بایدن از کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایتی از اسراییل
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • شومر خواستار بسته حمایتی فوری برای اسرائیل شد
  • اعلام زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس