Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:06:25 GMT

پیشنهاد سه ساله گیمارش به بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۵۷۵

پیشنهاد سه ساله گیمارش به بیرانوند

باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت‌هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه‌بان ملی‌پوش شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته عنوان کردند که هیچگونه پیشنهاد رسمی از این باشگاه پرتغالی در خصوص جذب بیرانوند به دست آنها نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئولان باشگاه گیمارش در تلاش هستند تا بتوانند پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کنند و به نظر می‌رسد در صورت ادامه تمایل آنها برای جذب بیرانوند این درخواست به زودی به دست مسئولان این باشگاه خواهد رسید.

گیمارش پرتغال در پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند داده  خواهان قرارداد سه ساله با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده و منتظر پاسخ طرف ایرانی هستند.

با وجود اینکه هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته و باید دید در روزهای آینده چه  اتفاقی در خصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین علیرضا بیرانوند ویتوریا گیمارش لیگ پرتغال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی