Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» و «مصطفی رضایی» عصر امروز با حضور خانواده‌های این شهیدان و عموم مردم شهید‌پرور کشورمان برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:42 - 28 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۳۷۹ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» و «مصطفی رضایی» عصر امروز سه‌شنبه ۲۸ آبان در معراج‌الشهدای تهران با حضور خانواده‌های این شهیدان و عموم مردم شهید‌پرور کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید مرتضی ابراهیمی ساکن شهریار و فرماندار گردان امام حسین (ع) شهرستان ملارد بود که طی روز‌های گذشته در جریان درگیری با اشرار براثر اصابت ضربات چاقو به شهادت رسید.

شهید ابراهیمی که ۳۵ سال سن داشت پیش‌تر چندین بار برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شده و با تروریست‌های تکفیری مبارزه کرده بود.

شهیدان مدافع حرم محمد آژند، مصطفی صدرزاده و عباس آبیاری از همرزمان شهید ابراهیمی در جبهه مقاومت بودند.

همچنین شهید مصطفی رضایی یکی از کارکنان بسیجی شهرداری ملارد بود که در جریان درگیری‌های روز‌های گذشته بر اثر اصابت ضربات چاقو توسط اشرار که قصد برهم زدن امنیت را داشتند به شهادت رسید شهید رضایی ۳۳ سال سن داشت و متولد سال ۱۳۶۵ بود.

«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از شعار‌های مردم در مراسم وداع با شهیدان ابراهیمی و رضایی بود.

قرار است پیکر این دو شهید بزرگوار فردا در شهرستان شهریار و ملارد تشییع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدافع امنیت شهدای مدافع امنیت معراج الشهداء فرمانده گردان امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست