Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه صف مردم از آشوبگران جداست، گفت: ‌اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیم‌. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز‌ با قدردانی از ‌حضور مردم تبریز در راهپیمایی ‌محکومیت‌ اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران‌ اظهار داشت: زبانم از تشکر کردن از این حضور مردم قاصر است چرا که حضور بسیار باشکوهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدا این مردم را روسفید کند افزود: این مردم مانند 8 دی که پیشگام بوده، امروز هم پیشگام شد و از اغتشاشگران اعلام برائت و انزجار کرد.

دادستان کرمانشاه: لیدرهای اغتشاشات ‌کرمانشاه ‌‌دستگیر شدند / اعمال اشد مجازات برای آشوبگراناتمام حجت رئیس کل دادگستری گلستان با ‌آشوبگران / قاطعانه و به دور از هرگونه رأفتی برخورد می‌کنیم‌دستگیری همه عوامل اصلی اغتشاشات ‌تبریز / مردم بلافاصله مسیرشان‌ را از آشوبگران جدا کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم ضمن اینکه گلایه دارند به شیوه گرانی بنزین اما امروز وفاداری خود را به نظام اسلامی و آرمان های امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری اعلام کرده و خودجوش به میدان آمدند و به دشمنان فهماندند که صف ما از آشوبگران جداست و اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/111/ش

R1377/P1018188/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز