Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری آبان ماه بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز مستمری آبان ماه مددجویان سازمان بهزیستی از محل اعتبارات این سازمان و هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد، گفت: این مستمری برای یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین یارانه بیش از ۱۰۰۰ مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی نیز که شامل ۴۷ هزار نفر هستند نیز تا پایان مهرماه برای هر فرد تقریبا ۷۷۰ هزار تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: یارانه‌ی تا پایان مهر ماهِ بیش از ۱۶۰۰ مرکز توانبخشی روزانه معلولان در سراسر کشور که حدود دو ماه پرداخت نشده بود، پرداخت شد.

قبادی دانا در ادامه از واریز یارانه‌ی تا پایان مهرماه و امداد فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که شامل ۲۶ هزار فرزند هستند نیز خبر داد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور یارانه حمایتی دولت که تا دیشب برای ۲۰ میلیون نفر واریز شده بود شامل مددجویان سازمان بهزیستی کشور نیز بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی کشور يارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت:درحال حاضر بیش از ۲۰۹۵ توانخواه در این اداره پرونده دارند و از خدمات و کمک‌های دولتی استفاده می‌کنند.

حیدر ایمانیان افزود:۶۸۰ معلول جسمی،۵۶۰ معلول ذهنی،۱۸۰نابینا۲۲۰ ناشنوا و کم شنوا،۲۵ نفر اوتیسم،۲۶۰نفر اعصاب و روان،۷۰ معلول ضایعه نخاعی و ۱۰۰سالمند زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳