Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: هفته بسیج امسال با برگزاری ۷۵۰ برنامه فرهنگی و ۱۲۰ پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ هدایت الله امیری در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهارات داشت: امسال هفته بسیج به یک دلیل ملی و یک دلیل استانی نسبت به سالیان گذشته تفاوت دارد و امیدواریم بهتر بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم، دلیل ملی 40 سالگی ایجاد بسیج مستضعفین  و ورود به گام دوم انقلاب اسلامی  و دلیل استانی برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان در دی ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: سربلندی و افتخار کنونی کشور از برکت خون این شهدا است و در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با استعانت از شهدا می توان راه را ادامه داد و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی شد. وی ادامه داد: شعار هفته بسیج امسال "بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" است و از پنج شنبه 30 آبان تا 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: آغازگر برنامه های هفته بسیج روز پنج شنبه با عنوان " بسیج مقاومت، ایثار و شهادت" است و در این روز غبار روبی قبور شهدا و برگزاری دعای کمیل با حضور گسترده بسیجیان را خواهیم داشت.

‌‌اجرای بیش از 1000 برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی‌بسیجِ 500هزار بسیجی برای نظارت بر قیمت‌ها و مقابله با گرانی40 برنامه محوری هفته بسیج در بیرجند اجرا می‌شود

امیری با اشاره به اینکه عنوان روز دوم هفته بسیج "بسیج اخلاق و معنویت" است بیان داشت: برنامه ریزی شده است که فرماندهان بسیج در نماز جمعه اهل سنت و تشیع حضور یافته و سخنرانی کنند و بسیجیان نیز حضور پر رنگی در نماز جمعه خواهند داشت، راهپیمایی خانوادگی و برگزاری اردوهای یک روزه تفریحی برای جوانان و نوجوانان دیگر برنامه های این روز است. 

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای محلات، برپایی میز خدمت بسیج در مصلی ها و ارائه خدمت به نماز گزاران دیگر برنامه روز دوم هفته بسیج است. 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: روز سوم هفته بسیج با عنوان "بسیج علم و فناوری" در راستای اقتصاد مقاومتی افتتاح کارگاه خیاطی را خواهیم داشت، برگزاری تور کوهنوردی و برپایی میز خدمت در ادارات و کمک به حل مشکلات مردم و برگزاری کلاس فقه بازار برای بازاریان دیگر برنامه مهم این روز است. 

وی افزود: دوم آذر روز بسیج دانشجویی نیز هست، از این رو برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را خواهیم داشت، همچنین بسیج جامعه پزشکان در مدارس غالبا دور افتاده و محروم حضور می یابند. 

امیری اظهار داشت: سوم آذر با شعار "بسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی" است که در پایگاه های بسیج کارگاه های سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب با همکاری بسیج جامعه زنان برگزار می شود. وی ادامه داد: چهارم آذر نیز با شعار "بسیج فرهنگ و بصیرت" کارگاه آموزش فضای مجازی، محافل انس با قرآن، جشنواره تئاتر و فیلم در مدارس برگزار می شود. 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: سه شنبه 5 آذر با شعار "بسیج دفاع و امنیت" تجمع بزرگ بسیجیان را خواهیم داشت، همچنین بسته های غذایی میان اقشار کم درآمد در قالب بسیج سازندگی توزیع می شود و از بسیجیان پیشکسوت نیز تقدیر می شود. 

وی ادامه داد: روز آخر هفته بسیج با عنوان"اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی" کارگاه سواد رسانه ای و  کاشت نهال به نیت 1500 شهید استان هرمزگان و توزیع سبد کالا میان اقشار نیازمند در نقاط محروم را خواهیم داشت. 

امیری ابراز داشت: رویکرد برنامه های ما در هفته بسیج انجام خدمات اجتماعی هست و از این رو پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را اجرا و افتتاح خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان به نیابت از هر شهید هر روز یک پروژه افتتاح می کنیم،  1500 بسته لوازم التحریر و لباس فرم مدارس میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: در هفته بسیج جمعا 750 برنامه متنوع فرهنگی و 120 پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی شامل طرح های آب رسانی، مسکن محرومان، احداث زمین ورزشی، احداث پارک محله، ساخت مساجد، مرمت و بازسازی کتابخانه و احداث خانه عالم برگزار می شود. 

وی افزود: در قالب اقتصاد مقاومتی افتتاح کارگاه پرورش قارچ، کارگاه خیاطی، مرغ بومی، بازارچه های محلی و تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد و نمایشگاه‌های اقتصاد محلات در قالب طرح تحول محلات را خواهیم داشت. 

امیری تصریح کرد: برای این طرح ها یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که در مجموع طرح ها با 50 درصد صرفه جویی به بهره‌برداری می رسند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همراهی رسانه‌ها بتوانیم برنامه‌های هفته بسیج و کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان اطلاع رسانی شود و به ترویج فرهنگ بسیج کمک کنیم. 

انتهای پیام/861/ت

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است

پرویز پرزور گفت: با توجه به اهداف و رویکرد دولت در زمینه فسادستیزی به‌ویژه مقابله با فساد در همه ابعاد آن و ارتقای سلامت اداری، نقش حراست در این راستا برای ارتقای سرمایه اجتماعی در بین مردم و حفظ سرمایه‌های انسانی استان در مجموعه‌های اداری، به مانند مقوله حفاظت فیزیکی و یا اطلاعاتی و حتی فراتر از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت در حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کشور اقتضائاتی متفاوت از سایر مجموعه‌ها دارد، افزود: نتیجه اقدامات حوزه حراست علاوه بر پیامدهای درون سازمانی، با ارتقای شئونات سلامت اداری، باعث ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود و به لحاظ ارتباط مداوم مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و حتی دهیاری‌ها با مردم، تکالیف سنگینی در راستای ارتقای امید و سرمایه‌های اجتماعی بر عهده این حوزه است.

او با تأکید بر توجه جدی به حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، بیان کرد: طراحی سازوکارهای عملی و متناسب با شرایط هر مجموعه، برای حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی استان اردبیل ضروری و مورد انتظار مقام عالی استان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان