Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد سهیلی از برگزاری مراسم باشکوه و جشن‌ پایانی هفته پارالمپیک‌ با حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کرمانشاه و جمعی از ورزشکاران قهرمان رقابت‌های جهانی و پارالمپیک در مجموعه ورزشی شهید بهشتی کرمانشاه خبر داد.

او بیان کرد: این برنامه با همکاری مشترک آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان و با شرکت ۵۰۰ نفر دانش‌آموز مدارس استثنایی شهر کرمانشاه و با هدف ترغیب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه برای شرکت در عرصه‌های ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در سخنانی کوتاه، توجه به شادی و نشاط و ایجاد فضای همدلی و‌ نشاط‌آور برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مدارس را بسیار ضروری دانستافزود: آموزش و پرورش استثنایی هر ساله تلاش می‌کند تا با همراهی سایر نهادها از جمله هیات ورزش‌های جانبازان و‌ معلولین، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی مراسم باشکوهی به منظور گرامیداشت هفته پارالمپیک و‌معرفی قهرمانان‌ ورزشی جانباز و معلول به دانش‌آموزان برگزار نماید تا این دانش‌آموزان از نزدیک متوجه شوند که با تلاش و اراده می‌توانند بر محدودیت‌ها غلبه کنند.

او به اهمیت موضوع ورزش دانش‌آموزان استثنایی در مدارس همراه با آموزش و توانبخشی تاکید کرد.

گفتنی است، دانش‌آموزان پس از مراسم رژه ضمن اجرای حرکات نمایشی ورزشی، مسابقه طناب‌کشی، طناب زنی، اجرای حلقه، اجرای سرود پرداختند و در پایان هدایایی به دانش آموزان برگزیده اهدا شد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم باشکوه جشن‌ پایانی هفته پارالمپیک‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد