Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:11:15 GMT

بازیکنان محبوب برانکو مورد غضب کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۷۹۶

بازیکنان محبوب برانکو مورد غضب کالدرون

به نظر نمی‌رسد شجاع خلیل زاده همچنان بختی در ترکیب ثابت پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات پس از بازی تیم ملی مقابل عراق در شرایطی پیگیری شده که دنیا به کام بازیکنان موردعلاقه سرمربی پرسپولیس است؛ چهره‌هایی مثل محمدحسین کنعانی زادگان، محمد انصاری، محمد نادری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

در این بین تنی چند از ستارگان فصول گذشته پرسپولیس که مهره‌های کلیدی برانکو ایوانکوویچ برای کسب عناوین قهرمانی بودند، جایی در ترکیب ثابت سرخپوشان ندارند؛ یکی از این بازیکنان شجاع خلیل زاده است که به نظر نمی‌رسد کالدرون به جز دفاع راست قصد داشته باشد در پست دیگری از وی استفاده کند. این در حالیست که شجاع مدافع موردعلاقه و بازیکن ثابت او محسوب می‌شد که تحت هیچ شرایطی از ترکیب بیرون نمی‌رفت. با این حال با فیکس شدن محمدحسین کنعانی، کالدرون ترجیح می‌دهد کنار او از یک دفاع چپ پا استفاده کند که با این وصف نوبت به محمد انصاری خواهد رسید. بازیکنی که به صورت ثابت در بازی‌های اخیر پرسپولیس به زمین رفته و در کنار کنعانی زوج خط دفاع سرخپوشان بوده است؛ با این وصف اثری از سیدجلال حسینی و شجاع نیست. دو بازیکنی که پارسال بیشترین حضور فیکس را بعنوان زوج دفاعی این تیم در ترکیب پرسپولیس در زمان هدایت برانکو ایوانکوویچ به خود اختصاص داده بودند.

اما به جز شجاع و سیدجلال حسینی بازیکنان دیگری هم در لیست غضب حضور دارند؛ سیامک نعمتی، بشار رسن و فرشاد احمدزاده. سه هافبک تقریبا ثابت روزهای کار با برانکو . جالب است که از این جمع سه نفره احتمال جدایی دو نفر از پرسپولیس وجود دارد. آنهایی که به دلیل ترافیک خط میانی شاید بخواهند با یک جابجایی، حداقل در تیمی دیگر به میدان بروند و تبدیل به مهره‌ای تاثیرگذار بشوند.

البته در پرسپولیس نصیحت سازمانی به این بازیکنان تحمل و مدارا و البته تمرین است تا شاید نظر کالدرون تغییر کند. البته که به این راحتی‌ها هم نیست که این مربی آرژانتینی از ایده‌هایش دست بکشد.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) فرشاد احمدزاده بشار رسن سیامک نعمتی امید عالیشاه سید جلال حسینی پرسپولیس تهران گابریل کالدرون (سرمربی) شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی فرشاد احمدزاده بشار رسن سیامک نعمتی امید عالیشاه سید جلال حسینی پرسپولیس تهران گابریل کالدرون سرمربی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده

«سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083304

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • حسینی یاد ذوبی‌های محبوب زنده نگه داشت(عکس)
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی