Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان بزرگداشت روز قم را مورد توجه قرار داد و گفت: روز قم متعلق به همه مردم داشته و باید همه دستگاه‌ها و نهادها برای گرامیداشت این روز اقدام کنند. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار با شهردار قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به جایگاه قم اظهار داشت: سرچشمه انقلاب از قم بوده و انقلاب و رهبری معظم نیز برخاسته از قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ظرفیت بزرگ حوزه علمیه قم تصریح کرد: هیچ کجای دنیا چنین حوزه علمیه‌ای نداشته و بزرگ‌ترین حوزه علمیه جهان اسلام در قم است که در سایه این ظرفیت می‌توان اقدامات اساسی و زیربنایی مناسبی برای شهر انجام داده که باید این ظرفیت برای مردم به خوبی معرفی شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید حق قم به خوبی ادا شده و اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود، ابراز کرد: تلاشی که شهرداری برای معرفی قم به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام پیگیری می‌کند می‌تواند اقدامی باشد که بتوان حق قم را بهتر ادا کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مبارزه با فساد قربانی حاشیه‌سازی نشودآیت‌الله نوری همدانی:وجود آیت‌الله مکارم شیرازی یک رکن در حوزه علمیه استآیت‌الله صافی گلپایگانی: جایگاه علم و فقاهت قم برای جهانیان تبیین شود

وی خواستار جدیت برای پیگیری انتخاب قم به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شد و ادامه داد: نباید اجازه داد کسی مانع این اقدام شود چراکه حق قم در این زمینه ادانشده است.

استاد برجسته حوزه علمیه بزرگداشت روز قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: روز قم متعلق به همه مردم داشته و باید همه دستگاه‌ها و نهادها برای گرامیداشت این روز اقدام کنند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی

 سیدمرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه قم دیدار و گفتگو کرد.

مجید متین فر معاون شهرسازی و معماری، مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، مجید محمدرضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مهرداد توکلی معاون مالی و اقتصادی و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این دیدار حضور داشتند.

شهردار قم در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اجرایی در سال گذشته و سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: حجاب از طرفی واجب است و از طرف دیگر، نباید خشونتی در کار باشد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی