Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج اصناف ‌اصفهان گفت: بسیج اصناف استان ‌به صورت کامل آمادگی دارد تا با اکیپ‌های بازرسی جهت کنترل قیمت‌ها همکاری کند تا بر قیمت اجناس کنترل شود. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس افزایش قیمت بنزین، بازار اصفهان با حضور بازرسان اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تحت نظارت دقیقی قرار گرفته ‌و تیم‌های نظارتی از دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت مستمر در حال رصد بازار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرایط کسب و کار صنوفی که بنزین در ارائه خدمات آنها موثر است مورد توجه قرار دارد و از سایر بخش‌های بازار بازرسی دقیقی انجام می‌گیرد.

بازار اصفهان «آرام» است؛ قیمت‌ها زیر ذره‌بین بازرساننرخ تورم طی 6بار افزایش قیمت بنزین کاهش داشته است/ تمرکز ستاد تنظیم بازار بر کنترل قیمت 100 کالای اساسیبرخورد شدید و بدون مماشات با گرانفروشان در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان مرکزی قرار گرفت

رئیس بسیج اصناف استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره برنامه‌های بسیج اصناف اصفهان برای بازرسی از بازار جهت ثبات قیمت‌ها گفت: بسیج اصناف اصفهان جهت بازرسی از بازار آمادگی خود را به بازرسی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرده است.

حمیدرضا امانی تصریح کرد: بسیج اصناف استان اصفهان به صورت کامل آمادگی دارد تا با اکیپ‌های بازرسی جهت کنترل قیمت‌ها همکاری کند تا بر قیمت اجناس کنترل شود.

انتهای پیام/172/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص موتورسیکلت‌های ویژه بازرسی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های چندین ساله روسای اتاق های اصناف سراسر کشور تامین دستمزد بازرسان و تجهیز لجستیک واحدهای بازرسی بوده است؛ در آخرین جلسه هیات عالی نظارت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، این دغدغه مطرح و سرفصل درآمدی برای آن تعیین شد.

مجتبی صفایی افزود: امروز در دومین مرحله از تامین تجهیزات لجستیک بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور هستیم؛ با این توضیح که مدتی پیش، خودور تخصیص داده شد و امروز موتورسیکلت تامین شده است.

وی افزود: با به روزرسانی تجهیزات مورد نیاز واحدهای بازرسی اتاق های اصناف و تامین دیگر مباحث مالی بازرسان، برخورد با واحدهای صنفی بی‌انصاف تشدید خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: لازم به ذکر است عموم واحدهای صنفی با انصاف هستند و در تمامی شرایط سخت، پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند؛ با اندک واحدهای صنفی که نتوانسته اند در اجرای قانون به طور کامل عمل کنند، نگاه قهری نیست؛ بلکه با توجه به سیاست های بازرسی هدفمند و سامانه محور که از سوی اتاق اصناف ایران دنبال می شود، رویکرد شکایت محور اولویت خواهد داشت و این تجهیزات لجستیک که شامل خودرو و موتوسیکلت می شود، کمک خواهد کرد تا مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی تسریع شود. به این ترتیب با سودجویانی که با آبروی اصناف بازی می کنند نیز مماشاتی نخواهیم داشت.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898349

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه «کاربرد علامت استاندارد اجباری» در استان اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ پروانه « کابرد علامت استاندارد اجباری » در استان اردبیل