Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده دیگو میلیتو، لائوتارو مارتینز در مسیری قرار دارد که می تواند به اسطوره اینتر تبدیل شود. 

طرفداری- دیگو میلیتو، اسطوره اینتر امروز مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و در خصوص لائوتارو مارتینز، هموطن آرژانتینی اش در اینتر صحبت کرد. اخیرا مارتینز با نمایش‌های خوبی که داشته به بارسلونا لینک شده و از او به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی لوئیز سوارز یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیتو در این خصوص گفت:

همان اول که بازی مارتینز را دیدم مطمئن بودم که می تواند به سطحی که اکنون در آن قرار دارد برسد،  او پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و کسی جز خود او نمی تواند مرزی برای توانایی هایش ترسیم کند. همه چیز به خود لائوتارو بستگی دارد و اینکه برای ادامه‌ دوران حرفه ای اش می خواهد در کدام تیم بازی کند، اما چیزی که واضح است این است که به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد.بزرگترین خواسته ای که برای او دارم این است که احساسی که من آن را تجربه کردم، روزی نیز نصیب او شود یعنی کاری که انجام می دهد، در ذهن مردم باقی بماند. از این که توانسته ام بخشی از تاریخ اینتر باشم احساس غرور می کنم و به نظرم لائوتارو هم هر چیزی که برای رسیدن به این جایگاه لازم است را دارد. 

من نمی دانم علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو چه قدر صحت دارد ولی طبیعتا این خبر را دوست داشتم، به هر حال چیزی که از آن مطمئنم این است که او از حضور در اینتر خوشحال است. نمی دانم علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو چه قدر صحت دارد ولی طبیعتا این خبر را دوست داشتم، به هر حال چیزی که از آن مطمئنم این است که او از حضور در اینتر خوشحال است.

میلیتو همچنین به تمجید از روملو لوکاکو پرداخت:

از او خوشم می آید، آماری که به ثبت رسانده گواه همه چیز است، او مهاجمی بزرگ است. علاوه بر این الکسیس سانچز برای اینتر می تواند راه‌گشا باشد و به نظرم خط حمله اینتر وضع فوق العاده ای دارد.

در پایان او به صحبت در مورد سباستیانو اسپوزیتو، مهاجم 17 ساله اینتر پرداخت:


بازی او را مقابل بوروسیا دورتموند دیدم، واضح است که چیز متفاوتی در این پسر وجود دارد، او تاثیر عمیقی بر من گداشت و به نظرم کیفیت بالایی دارد، اما او بسیار جوان است و سال 2002 متولد شده است. [خطاب به اسپوزیتو] : نگران نباش و سعی کن یاد بگیری، و از اینکه زیر نظر آنتونیو کونته تمرین می کنی خوشحال باش و لذت ببر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد

سیمونه اینزاگی برای اولین بار در دوران مربی‌گری‌اش، طعم قهرمانی در سری آ را چشید

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

با عبور از رکورد ژوزه مورینیو، سیمونه اینزاگی با ۶ جام به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شد. اینزاگی که از ژوئن ۲۰۲۱ هدایت نراتزوری را به عهده دارد، تا به این لحظه موفق به کسب 1 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی و ۳ قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا شده‌است. هلنیو هررا و روبرتو مانچینی هریک با 7 جام، مشترکا پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر به حساب می‌آیند و ژوزه مورینیو نیز با پنج جام، در رتبه سوم این فهرست قرار دارد.

پرافتخارترین سرمربیان تاریخ اینتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • تمجید اسطوره اینتر از جذب طارمی