Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری آبان ماه بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وحید قبادی دانا با بیان اینکه امروز مستمری آبان ماه مددجویان سازمان بهزیستی از محل اعتبارات این سازمان و هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شد، گفت: این مستمری برای یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین یارانه بیش از ۱۰۰۰ مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی نیز که شامل ۴۷ هزار نفر هستند نیز تا پایان مهرماه برای هر فرد تقریبا ۷۷۰ هزار تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: یارانه‌ی تا پایان مهر ماهِ بیش از ۱۶۰۰ مرکز توانبخشی روزانه معلولان در سراسر کشور که حدود دو ماه پرداخت نشده بود، پرداخت شد.

قبادی دانا در ادامه از واریز یارانه‌ی تا پایان مهرماه و امداد فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که شامل ۲۶ هزار فرزند هستند نیز خبر داد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور یارانه حمایتی دولت که تا دیشب برای ۲۰ میلیون نفر واریز شده بود شامل مددجویان سازمان بهزیستی کشور نیز بوده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳