Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین اطلاعیه که نسخه ای از آن سه‌شنبه شب  دراختیار ایرنا قرار گرفت،‌آمده است:در پاسخ به درخواست ها و تماس های مکرّر برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسیِ اقشار مردم شریف و ولایتمدار قم اعم از هیأت مذهبی، اصناف، روحانیّت معظم و تشکّل های مردم نهاد، به آگاهی می‌رساند راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت های آشوب گران و دسیسه آمریکایی – صهیونیستی و مزدوران استکبار روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده‌است:‌سخنران مراسم آیت الله سعیدی ، تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه می‌باشد.
 

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه (س) قم راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه س قم راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه س قم راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد خبر 6079087

دیگر خبرها

  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • تقدیر استاندار بوشهر از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی
  • فریاد حیدر حیدر مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه