Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:57:31 GMT

۱۲۵۰ چاه غیر مجاز در خراسان رضوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۹۵۴

۱۲۵۰ چاه غیر مجاز در خراسان رضوی مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران در سبزوار گفت: حدود هفت هزار و ۴۰۰ چاه غیر مجاز آب در سطح این استان شناسایی شده است که از این میزان دو هزار مورد آن تا پایان سال جاری مسدود می شود.
محمد علایی افزود: در بین چاههای غیر مجاز خراسان رضوی ۳۰۰ حلقه چاه آن عمیق است که برداشت آب بیشتری از آن صورت میگیرد و یکی از اولویت های شرکت آب منطقه ای انسداد این چاههاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خراسان رضوی از استانهای نیمه خشک و کم آب کشور است لذا برنامه "طرح نجات آب و همیاران" با هدف حفظ و پایداری منابع آبی برای اجرا در این استان تدوین و وارد مرحله اجرایی شده است.
علایی با اشاره به میزان آب مخازن سدهای خراسان رضوی نیز گفت: هم اینک حدود ۶۰ درصد از مخازن سدهای استان آب دارد که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری یافته است.  
سبزوار در فاصله  ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سبزوار چاه های غیرمجاز شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی کشاورزی خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار چاه های غیرمجاز شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی کشاورزی خراسان رضوی سبزوار چاه های غیرمجاز شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی کشاورزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی، حسن جعفری اظهار کرد: پروازهای ورودی و خروجی شهرهای «تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، ایلام، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و تهران» طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری از صبح امروز تا صبح فردا (٢٧ فروردین ماه) متوقف شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: از این رو پروازهای مشهد به این شهرها باطل شد اما هزینه بلیت به مسافران برگشت داده می‌شود.

وی گفت: بقیه پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد بدون مشکل در حال انجام است.

کد خبر 6078091

دیگر خبرها

  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • اعلام منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • اعلام منتخبان جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است