Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:57:22 GMT

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۹۰۳۰

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است

سردار عباسعلی محمدیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز گفت: در پی افزایش قیمت بنزین در کشور، اعتراضاتی در خصوص این موضوع  در شهرهای مختلف استان صورت گرفت که با توجه به اینکه پلیس اعتراض را حق مردم می داند با نظارت نیروها، مطالبات مردم به صورت مسالمت آمیز در حال پیگیری بود که تعدادی از وطن فروشان  و اجیرشدگان دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با جهت دهی به مطالبات مردمی آنها را به سمت اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشاندند که الحمدلله به همت نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم، امنیت به خیابان های شهرهای استان البرز بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه به اغتشاشگران و فرصت طلبان اجازه اخلال و ناامنی در استان را نخواهیم داد، افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی در کنار آن ها و در خدمت امنیت شهروندان هستند و کسانی که با گریز از قانون قصد اخلال، بی نظمی و صدمه به اموال دولتی و مردم را دارند ، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

سردار محمدیان گفت: به مردم عزیز تاکید می کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند جدا کنند چرا که نیروهای انقلابی اجازه نخواهند داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است با اغتشاش عده ی محدودی از فرصت طلبان دچار اخلال شود و عده ای از این فضا سواستفاده کرده و به چپاول اموال مردم بپردازند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در روزهای اخیر با همت همه نیروهای امنیتی در استان تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

او در پایان با اعلام اینکه تعدادی از عوامل اغتشاشگر نیز شناسایی شده اند و دستگیری آن ها در حال اقدام است، گفت: مردم عزیز و انقلابی استان البرز هر گونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی به پلیس گزارش دهند و مطمئن باشند که به صورت جدی با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ج.خ
امنیت به خیابان‌های شهر بازگشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید سرزده از اداره کل پست استان اردبیل اظهار کرد: برخی گزارشات و نارضایتی‌ها از عملکرد مأموران و دفاتر پستی مشهود است که تذکرات لازم برای دقت بیش از پیش در انجام وظایف ضروری است.

وی با اشاره به این اصل مهم دینی که حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست، خاطرنشان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در صیانت از مال مردم غیرقابل قبول است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل هرگونه اهمال کاری در برخورد با اموال مردم را مستحق برخورد قانونی دانست.

آفاقی توجه به رسالت خطیر امانتداری و همچنین جلب رضایت مردم با خدمت‌رسانی شایسته را یادآور شد و بیان کرد: حرمت مال مردم به منزله حرمت خون آنهاست و پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم در جامعه قرار دارد.

کد خبر 6086411

دیگر خبرها

  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد